Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg linke til dig - og du til mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Temmelig længe siden jeg har været aktiv herinde. Men godt at abonnere på indlæg fra Hr. Thorborg, for så holdes kontakten tæt!

Jeg sørger nogle flere link-byttere til mit site. Var det noget? Lad mig høre fra dig, så kan vi aftale nærmere..

Sensommerhilsner Trine

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:39

Trine L.:

Jeg sørger nogle flere link-byttere til mit site. Var det noget? Lad mig høre fra dig, så kan vi aftale nærmere..

Hvis Du gör det pga. SEO-värdien (for at komme höjere op i Google), så er det spildt hvis Du linker til site B som linker tilbage til dit site A. Jeg har ladet mig fortälle at det endda kan väre skadeligt for dit site.

Om den "gamle" fidus med at Du linker til site B, som så linker til site C, som så linker til dit site A, stadig virker skal jeg ikke kunne sige det vil jeg lade en af SEO-guruerne svare på.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:43

Hej

Festligt billede... Nej det var egentligt for at videregive nogle fede links til mine kunder, som jeg kan stå inde for.

Hvorfor skulle det skade - jeg ved godt al den debat der har været herinde med A-B-A eller A-B-C-D.

Men jeg gør det nu kun i en god mening, så må tiden vise om det er skadeligt eller ej, det tror jeg nu ikke.

Klø på

Trine

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)