Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ud & Se - papirtype

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg sidder lidt og leger med tanken om at lave et nyhedsmagasin. I den forbindelse sidder jeg og leger lidt på ask4media.dk for at finde en cirka pris på magasinet.
Jeg mangler dog den rette papirtype/vægt - min tanke var at magasinet skulle laves på samme type papir som Ud & Se bliver lavet på.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der kan hjælpe med hvilken vægt dette papir har?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:01

Hej Mikkel

På Ask4media kan du bestille en gratis prøvemappe, den kommer dagen efter du har bestilt og giver dig eksempler på rigtig mange papirtyper.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:38
  Mikkel - Til en anden gang, så ring eller skriv lige en email til mig  

Danmarks største papir-"pusher" til trykkerier hedder Papyrus.
Vi bruger dem selv og vi har nogle vifter liggende fra dem med eksempler på forskellige typer papir med og uden tryk og med og uden efterbehandling, så ma nkan se forskellen på de forskellige typer.

Vifterne er ikke gratis, men hvis man passer på dem, så holder de også længe. Nogle af dem vi har er efterhånden ret gamle og har været med ude på mange kundebesøg - og de eksisterer stadig i bedste velgående .

Så vidt jeg husker ligger prisen på under 500 kr. pr. vifte.

Papyrus:  Tlf. 70 22 38 38

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 03:03
Hej igen

Jeg har fået prøvemappen hjem, men syntes ikke umiddelbart at kunne finde det i mappen.

Jepser: Hehe, troede ikke du arbejdede om lørdagen, ellers havde jeg nu også hevet fat i dig fra starten af, men du får lige en mail i løbet af søndagen, om endnu et af mine "store" projekter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)