Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for strømforbrug i privat husstand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en server, der bruger en masse strøm (ca. 15.000 kr. årligt ved 100%).

Der, hvor den skulle have stået har jeg nu desværre erfaret, at jeg ikke kan få en internetopkobling, der er hurtig nok - kun TDC er muligt:-(

Hvis jeg nu stiller den op hjemme hos mig selv, kan jeg så trække strømforbruget fra, og hvordan skal jeg dokumentere forbruget? En seperat måler ?

/ Claus

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:14

Normalt kan man ikke, men med en sådan merudgift er det jo helt synligt hvad det er, der foregår. (Flere har forsøgt sig med at trække en del af udgiften til el fra på et noget tyndere grundlag og har fået nej.)  Du kan dokumentere merforbruget ved at sammenholde dine gamle regninger med de nye, efter serverens opstilling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26

Hej!

Hvis det ikke er for bekostelig, ville jeg installere en separat elmåler.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 05:55

Ok...tak for jeres svar.

Jeg har set en måler til ca. 2.000 kr., så det kan godt betale sig i det lange beløb.

/ Claus

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:02

Inden du "bare" gør det, så kontakt SKAT og hør deres holdning. Det kan være de har nogle formkrav til hvordan tingene skal gøres, hvis det skal være korrekt.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)