Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Enterprise - Har du en god idé?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg hedder Peter og går på iværksætterlinjen på HHX i Svendborg.

Her til oktober skal vi igang med et projekt der hedder Young Enterprise, som går ud på at vi starte vores egen virksomhed. Nordea giver os et startbeløb på 1000kr,- som vi frit kan bruge til vores ídéer eller forretningskoncepter.

Så her min idé:

Hvis du sidder derude og har en god ídé, men ikke har tiden til at fører den ud i livet - vil mig og min gruppe meget gerne hjælpe dig, fordi vi har pt. ikke kunne finde på nogle brugbare idéer

Håber at der er nogle der kan hjælpe os.

mvh. Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:56

Hej Peter

Jeg hedder Michael Kousgaard og har mit eget regnskabskontor. Jeg har et par projekter i skuffen, som måske kunne være interessant, specielt det ene, som er en internetbaseret service henvendt til både private og firmaer.

Skriv til mig på fokus@mail.tele.dk hvis I er interesseret i at høre mere.

Michael

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:35

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 22:05

I får vel ikke bare de 1000,-  ?? I skal vel udarbejde en forretningsplan som skal fremlægges for banken? . Desuden synes jeg det er ærgeligt at i ikke selv kan finde på en ide, men jeg må da ærligt indrømme, at det er fint hvis i kan bruge nogle af de ideer i får herinde til noget.

Hvis nogle af os nogen sinde når så langt, så ses vi til DM :) Stiller selv op, dog på sjælland..

Held og lykke

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:23

Hej Peter

Jeg har en kontakt som gerne vil ind på det danske marked, Om 1000 kr som start kapital er nok er måske i underkanten,

men vi kan finde en løsning, Jeg vil gerne høre mere om jeres projekt, / form og om hvad i forventer.

Som nævn har jeg en række kontakter, og  ville værer interresse i at værer sleeping partner i jeres projekt,

du er meget velkommen til at kontakt mig

mvh

n-ielsen.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:24

Hvis det er 1000 kr. Så prøv at sælge Brændte Mandler! Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:25

Er I parat til at gøre en indsats for at føre projektet ud i livet bagefeter?
Og er I indstillet på, at idémanden skal honoreres passende for dette?

Jeg kunne godt lade ét af mine skuffeprojekter indgå, men jeg har ikke lyst til at det skulle blive "kendt" uden at det blev til noget, og jeg vil selv have en del af kagen.

mvh Hans

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:14

korekt at vi ikke får de 1000kr,- men at der skal arbejdes for dem igennem en forretningsplan - men kan nu ikke se at det er snyd at spørge, om der er nogen der har en god idé?

Men jo, vi ses måske til DM - hvis I altså går vidre;)  for vi gør....

Fandt selv på en idé her i sidste uge

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 02:39

Ideer findes der jo mange af :) måske hvis i smed et hint om hvilken type ide i leder efter. Internet virksomheder ville jo nok ikke være så interessante hvis ingen af jer har kompetencer indenfor området. Deltog selv i YE for et par år siden og hvis i først skal til at "lære" at udvikle, så er der ikke meget tid til overs til alt det andet.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 02:48

J-friis:

I får vel ikke bare de 1000,-  ?? I skal vel udarbejde en forretningsplan som skal fremlægges for banken?

Nej de får ikke bare de 1.000, banken skal se din forretningsplan og går i dybden med den. De troede ikke på vores ide, og vi fik heller ikke de 1.000 kr af Nordea. Og vi følte lidt vores tid var bedre brugt på at udvikle vores produkt, end at lave en fancy forretningsplan som de kunne lide. Jeg tror de var lidt bange for internettet.

Men vi endte dog med at vinde en messe, og scorede os den vej rundt 1000 kr fra Nordea :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)