Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma NAVN Søges, ideer el. hjælp .......

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Jeg hedder Henriette R.S. Holm

Jeg er en nyuddannet Alternativ kosmetolog (Hudpleje behandler) Og det går ud på at vi har blandet andet kost og ernæring( da vi tror på at det vi spiser og drikker her meget at gøre med vores hud at gøre), Urter og Lymfedrænage(mild for for massage) som ekstra i forhold til de andre skoler..så nej jeg kan ikke helling SMIL......

Så nu hvor jeg er blivet færdig ville jeg starte min egen klinik i Jyderup (ligger mellem Kalundborg og Holbæk).

Der er så bare det at jeg syntes jeg sidder fast fra min egne ideer og nu håber på at i kan hjælpe mig!!!!!!!

Her er mine ideer ind til vider :

Arnicare = kommer sig af en urt Arnica og Care

Viola tricolor care/hudpleje = også en urt

Viola tri care

Håber i kan hjælpe mig vider MVH Henriette Holm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henriette

Jeg tænker, at hvis din uddannelse er speciel i forhold til andet inden for branchen, vil det måske være klogt at vælge et navn, der forholdsvist præcist siger, hvad det er, behandlingen drejer sig om?

Kan du komme med nogle konkrete informationer om, hvad det er, du kan hjælpe med? (Hvad bliver bedre, hvem er din målgruppe, hvor vil du gerne behandle (i egen klinik eller hos kunderne))

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37

Hej Bettina