Hejsa Jeg hedder Henriette R.S. Holm Jeg er en nyuddannet Alternativ kosmetolog (Hudpleje behandler) Og det går ud på at vi har blandet andet kost og ernæring( da vi tror på at det vi spiser og drikker her meget at gøre med vores hud at gøre), Urter og Lymfedrænage(mild for for massage) som ekstra i forhold til de andre skoler..så nej jeg kan ikke helling SMIL...... Så nu hvor jeg er blivet færdig ville jeg starte min egen klinik i Jyderup (ligger mellem Kalundborg og Holbæk). Der er så bare det at jeg syntes jeg sidder fast fra min egne ideer og nu håber på at i kan hjælpe mig!!!!!!! Her er mine ideer ind til vider : Arnicare = kommer sig af en urt Arnica og Care Viola tricolor care/hudpleje = også en urt Viola tri care Håber i kan hjælpe mig vider MVH Henriette Holm
|
Hej Henriette
Jeg tænker, at hvis din uddannelse er speciel i forhold til andet inden for branchen, vil det måske være klogt at vælge et navn, der forholdsvist præcist siger, hvad det er, behandlingen drejer sig om?
Kan du komme med nogle konkrete informationer om, hvad det er, du kan hjælpe med? (Hvad bliver bedre, hvem er din målgruppe, hvor vil du gerne behandle (i egen klinik eller hos kunderne))