Hej alle Jeg har oprettet en gruppe kaldet webshoppen. Læs nedenstående tekst og send mig en mail med din webshop domæne samt brugernavn. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- For at kunne skabe et forum har jeg valgt at denne gruppe skal være lukket. Jeg ved at krav til optagelse og hele konceptet er stillet skarpt op, men jeg gør det for at kunne skabe en gruppe for der virkelig kan dele erfaringer, tal, tanker og andet. - Du skal have en allerede eksisterende webshop. (Opgives ved ansøgning) Der er ingen begrænsning på antallet af medlemmer. Jeg ønsker alså at skabe et forum hvor der ikke er konkurrenter, men derimod masser af webshop ejere fra forskellige brancher som gennem sparring åbenhed og tillid, opnår synergi shoppene imellem. Derved får vi masser af forskellige produkter og et sted hvor man kan fortælle om gode såvel som dårlige oplevelser. Der ligges op til at man uden at skulle være bange for offentliggørelse kan dele opsætning, avance og andre fortrolige oplysninger der gør det nemmere at få den hele rigtige sparing fra andre medlemmer. Glæder mig til at møde dig i gruppen. Indtil videre er følgende webshops repræsenteret i gruppen: www.brandudstyr.dk |
Og adressen vi skal sende mail til?