Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny gruppe "webshoppen"

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg har oprettet en gruppe kaldet webshoppen. Læs nedenstående tekst og send mig en mail med din webshop domæne samt brugernavn.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

For at kunne skabe et forum har jeg valgt at denne gruppe skal være lukket. Jeg ved at krav til optagelse og hele konceptet er stillet skarpt op, men jeg gør det for at kunne skabe en gruppe for der virkelig kan dele erfaringer, tal, tanker og andet. Yes
Der stilles således en række krav til de aminoér der ønsker optagelse. Disse er:

- Du skal have en allerede eksisterende webshop. (Opgives ved ansøgning)
- Hvad der skrives i det lukkede forum....bliver der. Ingen tråde eller anden indhold må offentliggøres.
- Der kan kun optages medlemmer som ikke sælger hvad andre i samme gruppe sælger.
- Når et medlem over flere måneder ikke er aktiv vil der kunne åbnes op et andet medlem, mens den inaktive vil kunne fjernes fra gruppen.
- Hvis et ny medlem kun har enkelte varer der overlapper en allerede eksisterende medlems produkt gruppe, kan det accepteres.
- Hvis et medlem forlader gruppen, vil der kunne tages et nye medlemmer ind der erstatter denns "varegruppe".

Der er ingen begrænsning på antallet af medlemmer.

Jeg ønsker alså at skabe et forum hvor der ikke er konkurrenter, men derimod masser af webshop ejere fra forskellige brancher som gennem sparring åbenhed og tillid, opnår synergi shoppene imellem.  

Derved får vi masser af forskellige produkter og et sted hvor man kan fortælle om gode såvel som dårlige oplevelser. Der ligges op til at man uden at skulle være bange for offentliggørelse kan dele opsætning, avance og andre fortrolige oplysninger der gør det nemmere at få den hele rigtige sparing fra andre medlemmer.

Glæder mig til at møde dig i gruppen. Big Smile

Indtil videre er følgende webshops repræsenteret i gruppen:

www.brandudstyr.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Og adressen vi skal sende mail til?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 09:50

Åhh ja, selvfølgelig :)

Kontakt mig på en af følgende måder:

Mail: info@pyrokinetech.com
Privat besked her på amino
Indlæg i denne tråd.

Jeg vil desuden holde denne tråd opdateret med webshops / aminoer der bliver tilknyttet gruppen.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Jeg kan sagtens forstå fornuften i dit initiativ, men jeg er lidt ærgelig over at amino måske bevæger sig i retningen fra åbenhed, tilgængelighed, søgbarhed og over mod lukkethed, hvor den viden der deles ikke kommer alle andre søgende iværksættere til gavn.

Det er klart at nettet allerede er fyldt af muligheder for den slags lukkede grupper, men jeg har det nok sådan at det netop er det vigtige ved amino, at der er denne åbenhed og deling med alle.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:10

Hej Anders

Amino vokser dag for dag og bliver hver dag besøgt af rigtig mange mennesker. Starter man en tråd vil der næsten altid inden for få timer ligge svar med gode råd fra andre amino'er. Derfor mener jeg også at der rent faktisk er et behov for lukkede grupper hvor man kan dele "følsomme" oplysninger som budgetter og andet som man ellers ikke ville have delt med andre.

Så det er ikke meningen at gruppen bliver en lukket afdeling der ikke deltager i resten af amino, overhoved ikke. Det giver sig selv at hvis man stiller generelle spørgsmål i et lukket forum, vil der kun komme ganske få svar ifht amino. Så baggrunden til at jeg laver denne gruppe er netop for at få de oplysninger frem som ellers ikke ville komme ud i et åben forum.

Men ja, du har ret, der vil klart komme guldkorn som ingen andre end gruppen kan læse, men jeg tvivler stærkt på at lukkede grupper vil påvirke amino som debatforum.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:16

Gode pointer - håber du får ret :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:40
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:53
Grupper kan glimrende bruges til mere lukkede ting, som man ikke vil dele med Google, konkurrenter, medarbejdere og andet godtfolk. Så jeg tror primært de lukkede grupper vil blive brugt til den slags og de åbne kan alle jo læse med i. Dbh Martin
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:04

Ansøgning er hermed afsendt Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:12

Tak for det....