....... til fastgørelse af visitkort på min flyer!
Jeg har set en flyer hvor der i hjørnet var påsat 4 små trekantede plastikholdere med lim og indefor de holdere sad en stak visitkort, som man nemt kunne vriste løs og tage med sig.
Jeg vil gerne nå ud til en stor del af min målgruppe, som er unge kvinder, på deres uddannelsesinstitutioner, arbejdspladser og lignende. Jeg har tidligere lavet en flyer med min info på sådan en lille forklippet riv-af-og-tag-med flap og det ser bare så ringe ud.
Ved nogen af jer hvad disse holdere hedder og hvor de evt. fåes eller hvis I har alternative forslag til løsninger på mit flyer-projekt vil det være en stor hjælp videre.
Mange hilsner
Pernille
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.
Vi har en del kunder, som benytter sig af vores "pakkeløsning" - magnet+tryksag, hvor vi fastgør magneten i folderen/på flyeren med aftagelig lim. Hverken magnet eller tryksag bliver ødelagt. Vi kan også stå for både at trykke din flyer og sætte dine visitkort på flyeren. Se evt. under:
Tak for dit input. Fotohjørnerne måtte jeg hurtigt opgive, da der simpelthen ikke kunne sidde nok visitkort fast. Det endte derfor efter en omgang klippe-klistre med at blive denne løsning med snittene i flyeren, da det er en nem og billig løsning til mit behov.
Hej Søren
Tak for dit forslag. Det bliver dog nok lidt á lá at skyde gråspurve med kanoner, da mit behov ikke er så stort. Men det lyder godt nok smart og jeg vil helt sikkert huske ideen til en anden gang.
Mange hilsner
Pernille
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.