Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 3 til Side 1

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge Hoveder

Jeg har netop lavet en større en opdatering af min side www.gucca.dk , hvor hovedformålet var at fået en bedre placering i søgemaskinerne. Det er da også tildels lykkedes, da de sider som indtil videre er indexeret ligger omkring side 2 og 3, hvor de tidligere lå langt længere nede. Mit spørgsmål er så, om der er nogen der har forslag til forbedringer der kan løfte siden frem på side 1??
 
Er åben overfor både ris og ros
 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For det første skal du nok justere lidt i brødkrumme-titlen, da du kommer længere og længere væk fra søgeordet, når det er. Titlen er én af de allermest vigtige faktorer i søgemaskineoptimering.
 
Derudover ville jeg nok vælge at lave mappestrukturen om. Læs mere om det her.
 
Derudover vil jeg i forbindelse med en webshop med så mange billeder indsætte  søgeordet i nogle af alt-teksterne
 
Når det så er sagt, så er links også ganske gode at have nogle stykker af

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Ja, der er jo et hav af gode råd til søgemaskineoptimering på siden her. Bare husk, at googles veje samtidig er uransagelig - især indenfor de kortere perioder, så du kan sagtens lave en række større ændringer, og så kan der gå lang tid, før de for alvor træder i kraft. Så hav samtidig tålmodighed, og så ret og skær på siden, så den bliver bedre hele tiden. Så skulle det i hvert fald set over længere tid gå den rette vej.
 
Med de venligste hilsener
Søren Kristensen
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)