Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bestemmer..!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Vi har brug for idéer - og gerne alt mellem himmel og jord, tænkelige og utænkelige!

Til hvad?
Maxtel laver special løsninger indenfor telefoni, vi bestræber os altid på at have de absolut mest unikke funktioner på vores IP omstillingsanlæg - det er kun fantasien, som sætter grænsen.

Derfor mangler vi dig!
Vi mangler idéer til nye funktioner og det er her du kommer ind i billedet.

Det eneste du skal gøre er at kigge på hvad der ville gøre din hverdag nemmere.
Ville det hjælpe, hvis f.eks. dine timesedler kørte via telefonen? Hvad med opgaver ud af huset?
SMS på din kontortelefon?

Ja, mulighederne er virkelig ubegrænsede.

Det handler om dig - og derfor er det dig der bestemmer hvilke funktioner vi skal lave, men husk - næsten alt kan lade sig gøre, så skriv hellere et forslag for meget, end ét for lidt.

Når vi har udvalgt de funktioner vi vil implementere, får du selvfølgelig mulighed for at bruge den funktion du selv foreslog!

Jeg håber, at i vil sætte hovederne i blød og komme med forslag.

:-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:49

Bare lige nogle ider, og de er måske allerede lavet?

Ægte mobil telefoni - altså, man får opkaldet der hvor man er - fastnet/mobil. Uden at skulle kode en masse ind. Evt. ved RFID, bluetooth eller noget andet.

Telefonen stiller sig ind på møde, ved at kigge i kalenderen, og kald går derfor på tlf. svarer.

Global adresse liste for alle i firmaet, samtidig med sin egen. på både fastnet og mobil. Automatisk opdateret.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 14:09

Hej Brian,

Tusind tak for dit input, det er jo rigtig dejligt.

Integration med mobilen er lavet og det er bare rigtig smart.
Global adresseliste er også lavet - og det er jo også rart, at man kun skal opdatere adressebogen ét sted.

Integration med kalender er dog ikke lavet. Selvom man skulle mene, at de fleste bruger noget microsoft baseret kalender, så er det de færreste som gør det, så den funktion har vi lagt lidt på kold is. Men til outlook findes den. Rigtig smart i øvrigt.

Jeg ved ikke om det kan bruges til noget, men vores nyeste skud på stammen af "gør det nemt for dig selv" funktioner er viderestilling via SMS, samt opkald.
Måden det fungerer på er at hvis du har glemt at viderestille din telefon, så kan du sende en sms ind til dit IP omstillingsanlæg og viderestille den på den måde.

Eller "Følg mig", som i bund og grund følger dig uanset hvor du er.

Hilsen Matt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:25

...Vi mangler stadig alle de inputs vi kan få.

Kan det virkelig passe, at alle på Amino er tilfredse med deres telefoni og ikke har nogle ønsker gemt i det skjulte?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:37

pleeeease lad mig nu kunne modtage opkald til forskellige numre på samme telefon. Kan ikke sim kort ikke gøres eletronisk så man ikke behøver fysisk at have 2 stk. simkort

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:42

Hej Kenneth,

Ja den er jo ikke helt nem.
Men hvor der er vilje - og penge, er der en løsning!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:03

Hej Matt. Længe siden :)

Kan kun være enig - flere numre på samme telefon. Viderestilling til samme telefon er ikke en løsning for så kan man ikke se hvem der ringer - jeg vil gerne vide både hvem der ringer og hvem de ringer til - hvis jeg viderestiller kan jeg kun se hvilket nr der er blevet ringet til.

Jeg ved man kan få telefoner der har plads til to simkort, men jeg kunne godt tænke mig noget der var lidt mere smart. Jeg kører jo mange forskellige forretninger og jeg vil gerne være i stand til at besvare opkald med det rigtige firmanavn.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:12

Jeg har et fastnet nummer jeg gerne vil have porteret over til en mobil. Kommer der ikke snart en løsning?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)