Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Mulighed på Amino - Grupper

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Grupper giver mulighed for at grupper med specielle interesser, kan få deres eget område på Amino.
Det kan være "unge iværksættere", "Iværksætter Kvinder", "Amino'er i Aalborg" eller hvad ved jeg.
Gruppen giver mulighed for at lave en Gruppe-blog, deling af filer, eget debatforum og også snart en wiki. Gruppen kan laves lukket, så ingen kan se hvad der sker, den kan være åben hvor man skal ansøge om medlemsskab, eller helt åben, så alle kan være med.
Gruppen kan have en ejer der kan bestemme hvordan gruppen skal være og hvem der skal være med.
Der er sikkert mange andre funktioner som jeg har glemt at nævne.
Vi åbner nu op for at 5 Grupper kan starte op, så kan vi lige se hvordan det går.
Smid en mail til mig på martin@thorborg.dk hvis du vil starte en Gruppe, det er gratis.

Dbh Martin

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:45

Endnu et flot initiativ Yes

Pia

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:06

Jeg har bedt om at få lavet en gruppe der hedder Amino Nord - og det er tænkt som en gruppe for aminoer i Nordjylland.

Jeg har nogle idéer til spændende sparringsevents, hvis vi bliver nok i gruppen og der er interesse for det :)

Se her: http://www.amino.dk/groups/amino-nord/default.aspx

Mette

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:21

MetteSkagen:
og det er tænkt som en gruppe for aminoer i Nordjylland.

Hm, ligger Kolding mon langt nok nordpå til at kunne være med i gruppen? Huh? 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 21:31

Men så vil jeg da også lige gøre opmærksom på at jeg også selv har taget imod Martins fine tilbud og oprettet en gruppe Smile

Navnet på gruppen er Brainstorming og tja, du har sikkert gættet hvad jeg synes der mangler mere af?

Kom glad forbi og lad os sammen netværke mens vi brainstormer på hinandens- og egne ideer. Find os her

- http://www.amino.dk/groups/brainstorming/default.aspx

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:18

Hvordan har du oprettet det første indlæg på din brainstorm grp?

Mette

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 22:25

MetteSkagen:

Hvordan har du oprettet det første indlæg på din brainstorm grp?

Jeg gik ind i "discussions" - og trykkede på linket "skriv nyt indlæg"

Dejligt at have dig med i gruppen Big Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:33

Ok, fedt nok, så er det ikke mig der er noget galt med denne gang. Jeg må fejlmelde det :)

Mette

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:29
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:55

fin ide Martin - bedst som jeg kiggede efter dette her på AMINO

jeg har kæmpet med samme iværksætter projekt i 14 år, det er desværre blevet mit liv alt for meget når jeg ser tilbage

selvom jeg skulle blive mangemill. nu - har det ikke været det værd der har været alt for meget projekt og for lidt alt

andet ang. hjemlige forhold m.m. som istedet er forpasset for altid - jeg husker J.Lennons ord:

"livet er det der sker, medens du planlægger det"

og projektet er endnu ikke færdigt til afsluttende fase: lic.salg, produktion

Jeg har mest fået erfaring på hvad man ikke skal gøre, og opdaget at samfund (mennesker) som sådan ikke er interesseret

i din opfindelse på en konstruktiv måde, men mere "snakken" derom især for de der har et indkomme derved (de som arbejder med dit projekt) og det er kun dig selv som tager ansvaret for projektet - ingen andre tager ansvar, end ikke ansvar for deres eget lønnet arbejde med projektet.- 

Har haft  gevaldigt svært ved at finde det rette netværk af dygtige personer (i dette tilfælde Mask. Ing), for projektets

tekniske del

9 ud af 10 er ubrugelige - dette skal ses på baggrund af , at hvis man tilbyder sig, svigter man jo dersom man alligevel ikke KAN senere, eller ikke VIL på et senere tidspunkt - opgaven bliver ikke løst, de lønnede får sine penge, og projektet må igen begynde forfra,

mindre eller især mere, hos en anden der tilbyder sig -----

mangelen på den /de rette dygtige personer er logisk nok fordi har man et projekt som kræver

dygtige og erfarne personer til deres fag, er disse jo dybt engageret i Virksomheder med vigtigt arbejde.. virksomhederne

har jo også fået øje på disse personer/ udvalgt disse personer til de sværeste opgaver ..

nu har jeg dog udfundet de rette personer for det tekniske samt for det senere salg, men

det har da kostet 3 gange så meget som nødvendigt og varet 8 gange så længe som nødvendigt

for jeg er en ret god opfinder (efter kyndiges målestok) har patent, er god for antagelig 1 god opfindelse pr. 3 md.- 

at 1 opfindelse således skal vare 14 år, er da helt ud i skoven -

et rette netværk på et tidligt tidspunkt,

samt den rette opbakning er det der mangler, og en total mangel i Danmark - og det er mentaliteten i DK, "janteloven" og

"HC Andersen" prøvede at vise os det ..vi er stadig sådan.. 

og det har slet ikke noget at gøre med penge

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)