Ja du kunne jo få lavet et Excel program der kunne det du har behov for. Bagefter kan du jo slæge det til andre vinduespudser og derved kan du nok spare en del!
Skriv til mig omkring hvad programmet skal kunne, så finder jeg en rigtig god pris til dig. Det er selvfølelig helt uforpligtende.
Jeg er i gang med at kode mit eget system fra bunden, som jeg tænker på at gøre tilgængelig for alle for en meget fair pris - jeg tænker at lave det som en engangspris og så kan man bruge systemet lige så tosset man vil.
Det har indtil videre de samme funktioner som BrowserBooking, men jeg er i gang med nogle yderligere tiltag for at give brugerne en ekstra fordel ved at bruge det.
Hvis der er nogen, der er interesseret i at høre mere eller komme med input til hvad der kunne være godt at have i kalender software til vinduespudsere, så er I mere end velkomne til at kontakte mig.
Jeg vil meget gerne høre lidt mere om dit program, da jeg i længerer tid har ledt efter et program til arbejdsplanlægningen.
Michaelas program lyder til at være supersmart da det kan køre sammen med netbank, så kan man sikkert også fakturere i det ikk?
Jeg ville enormt gerne have et program til alt altså fakturering, bogholderi og arbejdsplanlægning det skal gerne kunne sende fakturere som pdf filer og køre sammen med netbanken... Er jeg for krævende??
Dbh Ania
PS. Vi skal bruge det til vores rengøringsvirksomhed men da fagene ligger så tæt op ad hinanden regner jeg med at det også kan bruges til det...
Så lige din besked på forummet - beklager jeg ikke har fået svaret dig.
Jeg ville høre, om du var interesseret i at sende mig en krav specifikation på det du ønsker dig af systemet? Så prøver jeg at analysere det og ser hvilke ting mit system opfylder allerede og hvilke, der skal udvikles.
Kender du andre, der kunne være interesserede i et sådan system?
Jeg har forsøgt flere gange at sende en privat besked, men jeg synes ikke jeg kan få det til at virke? Ser frem til at høre fra dig.