Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender BrowserBooking vinduespudsersoftware ????

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over dette program på viduespudsning.com som lød MEGET godt men penge pungen siger 3625 kr for meget

er der nogen som ved om dette er et fair program som virker eller er det Hump....

eller er der andre alt. til dette ..

Steen

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:00

Hej Steen

Lige været inde op vinduespudsning.com den virker ikke på min side - kan du ikke sende linket evt ?

Vi har fået vores program programmeret fra bunden og det er vildt lækkert nemt og brugervenligt, samtidig med det synkroniserer med vores netbank

men vil gerne lige se det du har faldet over, sådanne systemer er en mangelvarer vi brugte rigtig lang tid før vi fandt ud af vores løsning

Michaela

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

de nully rengøring Hvad skal dit program kunne?? Måske det var lettere/billigere at udvikle et nyt til dig?

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Skrevet kl. 09:40

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Skrevet kl. 11:39

Remydk:

de nully rengøring Hvad skal dit program kunne?? Måske det var lettere/billigere at udvikle et nyt til dig?

har du da noget du kan tilbyde mig ????

Venlig Hilsen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja du kunne jo få lavet et Excel program der kunne det du har behov for. Bagefter kan du jo slæge det til andre vinduespudser og derved kan du nok spare en del!

Skriv til mig omkring hvad programmet skal kunne, så finder jeg en rigtig god pris til dig. Det er selvfølelig helt uforpligtende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Hej

Jeg er i gang med at kode mit eget system fra bunden, som jeg tænker på at gøre tilgængelig for alle for en meget fair pris - jeg tænker at lave det som en engangspris og så kan man bruge systemet lige så tosset man vil.

Det har indtil videre de samme funktioner som BrowserBooking, men jeg er i gang med nogle yderligere tiltag for at give brugerne en ekstra fordel ved at bruge det.

Hvis der er nogen, der er interesseret i at høre mere eller komme med input til hvad der kunne være godt at have i kalender software til vinduespudsere, så er I mere end velkomne til at kontakte mig.

Mvh

Jens

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:40

Hej Jens,

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om dit program, da jeg i længerer tid har ledt efter et program til arbejdsplanlægningen.

Michaelas program lyder til at være supersmart da det kan køre sammen med netbank, så kan man sikkert også fakturere i det ikk?

Jeg ville enormt gerne have et program til alt altså fakturering, bogholderi og arbejdsplanlægning det skal gerne kunne sende fakturere som pdf filer og køre sammen med netbanken... Er jeg for krævende??

Dbh
Ania

PS. Vi skal bruge det til vores rengøringsvirksomhed men da fagene ligger så tæt op ad hinanden regner jeg med at det også kan bruges til det...

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:28

Løfter lige tråden, og håber at fange Jens opmærksomhed... Eller en anden måske der har et bud på hvilke programmer der er gode til dette Wink

Dbh
Ania

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Hej Ania

Så lige din besked på forummet - beklager jeg ikke har fået svaret dig.

Jeg ville høre, om du var interesseret i at sende mig en krav specifikation på det du ønsker dig af systemet? Så prøver jeg at analysere det og ser hvilke ting mit system opfylder allerede og hvilke, der skal udvikles.

Kender du andre, der kunne være interesserede i et sådan system?

Jeg har forsøgt flere gange at sende en privat besked, men jeg synes ikke jeg kan få det til at virke? Ser frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)