Hej Aminoer Jeg har for lavet en ny blog, hvor jeg skriver om alternativ investering. http://alternativinvestering.blogspot.com/ Jeg kunne godt tænke mig at få feedback. Hvad synes i om emnet? synes i der er mange mennesker der har interesse? noget andet? Jeg er 20 år og har ikke levet i Danmark, heller ikke havt det som mit første talesprog, så derfor sproget godt være lidt rustent til tider. Jeg er ingen expert på området, men jeg ved mere om emnet end de flest og tjener penge på det. Jeg prøver at skrive sådan at alle kan læse og forstå. Har I nogle gode idéer til hvordan jeg kan på lidt trafik til bloggen? Tak.
|
Hej Vong,
Du skal først og fremmest skrive om noget der interesserer DIG. Hvis du er god til at skrive og markedsføre dig selv, så skal du nok få nogle læsere.
Din template er meget trist at kigge på, den fænger ikke rigtig. Der er masser af gratis templates på nettet og hvis du får lavet din egen header/logo, vil den være med til give din side lidt personlighed.
Der er masser der har interesse for emnet og (alt for) mange der skriver om det, og tror at pengene vil begynde at vælte ind.
Du skriver ikke rigtig noget om dig selv, så hvordan skal man tro på det du skriver, når du er anonym? = Manglende troværdighed!
Hvad er dit formål med bloggen?
Hvorfor bruger du ikke Wordpress og køber dit eget domænenavn?
Her er et par links, som du vil kunne give dig svar på nogle af de ting, du spørger om:
Held og lykke med det
/ Tina