Hej Amino'er Jeg kan godt bruge jeres hjælp til en hurtig test. Alle vores panoramabilleder / virtuelle rundture er lavet i Flash. Nogle af panoramabillederne kan virke ujævne og især de horisontale linier (fx. paneler, bordkanter etc.) kan nogen gange virke som om de "bølger". Der er en mulighed for at skrue op for kvaliteten så dette fænomen undgåes. MEN!! personligt er jeg ikke tilhænger af det, for hvis kvaliteten ændres, så kræver det flere ressourcer af brugerens computer, og da det ikke er alle der sider med nye supercomputere, så frygter jeg at det vil gøre mere ondt end godt. Men hvad er jeres mening??? Jeg har 2 eksempler: 1) Eksempel på Almindelig Rundtur 2) Eksempel på Forbedret Rundtur Forskellen ses især hvis i vælger billedet "Øresund" (klik på "Vælg Billed" i øverste højre hjørne, og find Øresund i anden række - nr. 2 fra højre). 1) Oplever I en forskel i kvaliteten i de 2 eksempler? 2) I eksempel nr 2 - hvordan er oplevelsen? "hopper" og hakker billederne som om det ikke kører helt jævnt? 3) Hvilke maskine sidder I på? cpu/ram På forhånd tak for hjælpen :) Hilsen Morten p.s. I skal ikke tage jer af de andre forskelle end de nævnte i eksemplerne. Jeg ved godt der er forskel på farverne og andre ting, men det er med vilje :) |
Kan det passe, at de to links er ens? ;)