Hey folks. Ny mand med online salg her. Jeg er fotograf og bruger min hjemmeside dels til demo (fra forsiden), og dels til salg af fotos af mine kunder, til mine kunder. Modellen er at de betaler et beløb for fotograferingen, og dertil kommer prisen an på antal fotos, og størrelse, de bestiller. Kan jeg bede om jeres test, og bare giv mig det hele, råt og usødet. I kan logge ind in Skanderborg Sø Rundt. Login: skander - Password: borg (Ikkecase-sensitive) På forhånd tak! Venligst, Jesper Elgaard _______________________________________________ |
Hej Jesper
Jamen jeg vil da gerne give et forsøg - og komme med noget forhåbentlig konstruktiv kritik
Jeg har ikke meget viden om online shopping - men hvis man har en kurv, er det så ikke en fordel at man kan ligge noget i den??? Det kunne jeg ikke lige hitte ud af.... ? Hvis det er meningen at man skal være logget ind, kan man så ikke fjerne kurven, så man kun ser den når man er logget ind?
Hvorfor er det hele ikke på dansk?? Det tror jeg vil skræmme nogen væk.
På forsiden af dit site er det mest oplagt at klikke på kategorien "Diverse" - men her er der kun 5 eksempler, og de er alle øl-relateret. Jeg ville nok vælge at flytte rundt på kasserne. Og så sætte den gruppe der er din primære indtægtskilde først.
Jeg ved godt at et billede siger mere end 1000 ord, men jeg savner stadig lidt mere tekst på dit site. Jeg ville fx. starte hver produktkategori med lidt lækker inspirerende tekst. Teksten kan også være med til at differentiere dig fra andre. Pt. giver du kun potentielle kunder mulighed for at vurdere dig på ét grundlag - nemlig kvaliteten af dine billeder. Men for almindelige ufaglige, så kan det være rigtig rigtig rigtig svært at bedømme kvaliteten især når man skal sammenligne. Alle fotografer der tager bryllupsbilleder har nogle flotte eksempler på deres site, men billederne siger ikke noget om hvordan fotografen er som person. Er han en venlig fætter? Hvad synes andre om ham? Hvordan foregår sådan en fotosession egentlig? Leverer han til tiden? Har han et specialeområde?
Det eneste sted du rigtig har tekst er under "baggrund". Men det er jo åbenlyst at du driver et enkeltmandsfirma - så hvorfor omtaler du dig selv i 3. person?? "Jesper er medlem af Dansk Journalist Forbund - Fotograferne." Jeg frygter det skaber en utilsigtet distance til dine kunder. Du er kun dig, så det er dig selv og DINE ydelser du sælger. Stå dog ved det. Det ville jeg gøre.
Herudover så synes jeg du har en sjov idé om hvad du mener er så vigtige nyheder at de skal med i denne sektion Men det er vel en smagssag.
Held og lykke med sitet
Hilsen Morten