Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os hjælpes ad

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en virksomhed hvor jeg beskæftiger mig med special belysning.

Jeg laver forretningsvinduer, LED belysning, facadebelysning, fiberstjernehimmel, alt andet end almen belysning. Derudover har jeg også nogle ret specielle produkter jeg sælger, også til indretning i forretninger. Kunne også være i private hjem, men hovedsageligt i forretninger.

Jeg har prøvet alt nu, men det er ikke blevet til mange kunder på de 6 måneder jeg har været i gang. Der er jo ikke meget overskud i folks penge punge i øjeblikket, så mon ikke også det spiller ind. Jeg ved godt at der ikke er andre udveje end at kæmpe for det. Men jeg tænkte, hvis der er andre herinde der mangler kunder på det håndværksmæssige område. Så kunne vi lave en form for samarbejde. Hvis du f.eks. er tømrer så ringer jeg når jeg skal have lavet en skillevæg med lys i, osv.

Jeg har en midlertidig hjemmeside, www.lysogide.dk, det er dog en meget sparsom en af slagsen, og ikke alle mine produkter er på den.

Jeg håber virkelig der er nogle der er med på den, eller måske kan bruge nogle af mine produkter.

Mvh Patrick, (der river sig selv i håret fordi han ikke har noget at lave)

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:23

Hej P,

Ideen i sig selv er meget fed, du skulle måske kontakte arkitekter, tegnestuer, indretnings...., stukatør, konference arrangør, kunstgallerier og nu når julen er på vej kontakt kommunerne og fotæl dem du ka lave noget supersejt og en helt ny måde at lave juledekoration/belysning på....

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:31

Hej

Jeg tillader mig lige at komme med et par hurtigere kommentarer, du skriver din hjemmeside adresse i din signatur, men for at få det til at virke på Amino, skal du lige trykken på "kæden" og paste linket, så virker det Smile

Ang. din hjemmeside, så er det rigtigt at den er beskeden, men det værste er næsten at du bruger forside på at vise din bil istedet for dine produkter, du sælger jo flotte produkter så de skal ses!

Hvad har du lavet af markedsføring?, (både i lokalområde og på nettet) med flotte produkter er der mange oplagte muligheder ....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 14. Aug 08
Skrevet kl. 12:14

Superfly:

Hej P,

Ideen i sig selv er meget fed, du skulle måske kontakte arkitekter, tegnestuer, indretnings...., stukatør, konference arrangør, kunstgallerier og nu når julen er på vej kontakt kommunerne og fotæl dem du ka lave noget supersejt og en helt ny måde at lave juledekoration/belysning på....

Konference arrangører og kommunerne var nye, det må jeg også lige have prøvet. Alle de andre er kontaktet op til flere gange.

Tak for feedbacken

Tilmeldt 14. Aug 08
Skrevet kl. 12:27

Reklameshoppen.dk:

Hej

Jeg tillader mig lige at komme med et par hurtigere kommentarer, du skriver din hjemmeside adresse i din signatur, men for at få det til at virke på Amino, skal du lige trykken på "kæden" og paste linket, så virker det Smile

Ang. din hjemmeside, så er det rigtigt at den er beskeden, men det værste er næsten at du bruger forside på at vise din bil istedet for dine produkter, du sælger jo flotte produkter så de skal ses!

Hvad har du lavet af markedsføring?, (både i lokalområde og på nettet) med flotte produkter er der mange oplagte muligheder ....

Okey, har aldrig været god til forums :)

Jeg ved det med bilen, og den er væk på den nye side, flere har sagt det :)

Jeg har været ude og gå, bl.a. med en lille hjemmelavet reklame folder hvor alle produkter var i, den var jeg så inde og aflevere personligt alle de steder der kunne være relevante. Jeg har snakket med en million forskellige arkitekter, tegnstuer frisører, alt. Sendt materiale til dem der ville have det, fortalt om produkterne, osv.

Specielt en af mine produkter er gode til barer, restauranter og diskoteker. Så hvis nogen herinde har en bar og mangler noget nyt, eller indretter barer. Så har jeg det fedeste produkt. Er der egentlig nogen der ved hvem der indretter barer? Er det også indretningsarkitekter?

Derudover har jeg også snakket med div håndværkere, og entreprenører. Men stadig ingen positive tilbagemeldinger. Ved godt det er en snæver verden jeg har bevæget mig ud i, men jeg har en formodning om at når først jeg er inde, så er der uanede muligheder. Det eneste jeg har gjort på nettet, er at jeg er på google erhverv og har en udviddet annonce på de gule sider.

Det skal også nævnes at det ikke er den største startkapital jeg har til markedsføring, som de fleste i starten, så jeg prøver at lave det meste selv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)