Jeg har startet en virksomhed hvor jeg beskæftiger mig med special belysning. Jeg laver forretningsvinduer, LED belysning, facadebelysning, fiberstjernehimmel, alt andet end almen belysning. Derudover har jeg også nogle ret specielle produkter jeg sælger, også til indretning i forretninger. Kunne også være i private hjem, men hovedsageligt i forretninger.
Jeg har prøvet alt nu, men det er ikke blevet til mange kunder på de 6 måneder jeg har været i gang. Der er jo ikke meget overskud i folks penge punge i øjeblikket, så mon ikke også det spiller ind. Jeg ved godt at der ikke er andre udveje end at kæmpe for det. Men jeg tænkte, hvis der er andre herinde der mangler kunder på det håndværksmæssige område. Så kunne vi lave en form for samarbejde. Hvis du f.eks. er tømrer så ringer jeg når jeg skal have lavet en skillevæg med lys i, osv.
Jeg har en midlertidig hjemmeside, www.lysogide.dk, det er dog en meget sparsom en af slagsen, og ikke alle mine produkter er på den.
Jeg håber virkelig der er nogle der er med på den, eller måske kan bruge nogle af mine produkter.
Mvh Patrick, (der river sig selv i håret fordi han ikke har noget at lave) |
Hej P,
Ideen i sig selv er meget fed, du skulle måske kontakte arkitekter, tegnestuer, indretnings...., stukatør, konference arrangør, kunstgallerier og nu når julen er på vej kontakt kommunerne og fotæl dem du ka lave noget supersejt og en helt ny måde at lave juledekoration/belysning på....