Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:47

Hej

Jeg synes at i starter fint ud med at i er nystartede, og senere at jeres tegnestue benytter nyt udstyr netop fordi i netop er nye og derfor up-to date, og jeg kan generelt godt lide jeres design og farvevalg, og ét af fotografierne er ren kunst.

Hvad ønsker du dig i fødseldagsgave: - fred på jorden. Jeres side om visioner er noget bavl, hvis jeg må være så direkte. Her må i være lidt mere konkrete, og hvorfor viser i ikke én af de tegninger i har lavet, der kan visualisere jeres idé i et drømmeprojekt, - hvis det var jer og ikke bygherre og økonomi der bestemte?

Nu kender jeg ikke jeres branche og måske vil i lægge hårdt ud og byde på opgaven med Ritts 5000 billige boliger eller ombygningen af Operaen i Sydney, men jeg savner lidt nogle tegninger/skitser på de mere alm. forekommende tegnestue-opgaver som alm. familiehuse og om-tilbygninger hvor i som nye arkitekter i en tid med kælder-oversvømmelser, global opvarmning og co2 udslip må have fostret mange nye idéer.

Jeg savner nemlig at få at vide, hvad jeg får hos jer som jeg ikke kan få på de eksisterende tegnestuer. Jeg er jo ikke ude på at få billige tegninger til en tilbygning og så være nervøs for om tagrenderne så kommer til at vende den forkerte vej, mens jeg måske ville vove forsøget hvis tilbygningen signalerede nogle af de visioner i giver udtryk på. Derfor mener jeg at i bør konkretisere, - fred på jord virker lidt voldsomt for en 2-mands stue...... 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:11

Hej

Jeg kender intet til jeres branche, men her lige et spørgsmål. Laver I alt - til alle?? Hvis ikke, så prøv at få indsnævret jeres målgruppe (segmentere markedet) og så prøv at komme i kontakt med jeres målgruppe og find ud af hvad de vægter højest når de skal vælge en ny leverandør. På den måde er det meget lettere at tilpasse markedsføringen.

Nå ja - og få da så lige ændret jeres mail adresse. Jeg synes ikke at en msn og en gmail konto signalerer professionalitet.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)