Hej Jack Det ikke for at virke sur eller agresiv. Jeg må personeligt bare sige jeg forstår bare ikke at folk bruger deres til til at skrive negative bemarkninger der ikke engang lægger op til en debat. Men kun er skrevet fordi vedkommende ønsker at folk skal høre hans dum smarte menning.
Fair nok du vil vide mere om vitalstoffer, vi ved nok begge to hvorfor dette ord trigger noget i dit sind. Jeg skal desvære ikke kunne komme med en forklaring på hvad det er.
Men da jeg google det fandt jeg ud af det er et meget brugt ord inde for kost verdenen.. Du kan jo selv lige google lidt.
Og Jack hvor bor du? skal vi ikke mødes i KBH i morgen så skal du få svær på alle de spørgsmål du måtte havde.. Jeg kan da forstå at med din interesse for emnet ville du finde det spændene |
Jeg må indrømme at jeg bliver mere end almindelig skeptisk, når jeg læser dette på hjemmesiden (Har lige kigget lidt mere):
FitLine Optimal-Sæt leverer gennem NTC (Næringsstof-Transport-Conceptet) næringsstofferne meget hurtigere og med op til 10 gange højere biotilgængelighed.
- Understøtter energiudviklingen fra næring (forbrænding af kulhydrater)
- Forsyner kroppen med alle B-Vitaminer til koncentrationen og effektivitets evnen
- Indeholder et maritimt algepulver
- Giver en stimulerende, opkvikkende og forfriskende effekt
- Styrker kroppens selvhelbredende kraft
- Med mange antioxidative vitalstoffer
- Indeholder en urtearoma fra ayurveda der understøtter absorberingen
- Understøtter mineralbalancen
- For bedre velbefindende
På mig virker det lidt useriøst. Havde der nu været noget forklaring og evt. henvisning til dokumentation på noget af det, så ville det virke bedre på mig. Jeg kan ikke forholde mig til størstedelen af det der står og så ringer mine alarmklokker.
Jack