Hej alle sammen Nogen der trykker på kuglepenne og kan give mig et godt tilbud? |
Hej Faran
Det kan du tro, jeg har sendt dig en mail
Hej alle sammen Nogen der trykker på kuglepenne og kan give mig et godt tilbud? |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Hej Faran Det kan du tro, jeg har sendt dig en mail |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Har også sendt di en mail |
Hej Martin Jeg har ikke modtaget noget fra dig. Sender du til faran@uniqo.dk? |
Der er igsp kuglepenstryk på vistaprint |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Det kommer jo an på hvad du skal bruge. Vista er fint hvis du skal have 5-10 stykker til dig selv. Men skal du bruge 500 eller 1000 stk. til markedsføring er de ALT for dyre.
|
Jeg har allerede bestilt en enkelt kuglepen fra Vistaprint. Som Martin siger, så de alt for dyrt til markedsføring. Derudover så synes jeg heller ikke det kuglepenne er god kvalitet. Det kan godt være, at de er god at holde på, men de skriver elendigt. Da man skal lægge kræfter i for at skrive og det begynder, at gøre ondt i længden. Det jeg faktisk skal bruge det til er min nye internetservice OnMenu.dk (http://www.onmenu.dk). Jeg skal bruge i første omgang 1000 stk. kuglepenne med logo og URL på. Jeg har modtaget forskellige tilbud og dem vil jeg kigge igennem i aften og i løbet af weekenden. Hvis andre har nogle gode tilbud, så er I velkommen til at skrive. |