Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som gider kikke forbi www.solo3.dk og komme med deres umiddelbare mening.

/Michael - Solo3

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min umiddelbare mening er, at det er en lækker professionel side med kvalitetsmøbler ;o)

Jeg ville være vildt kræsen, hvis jeg skulle bruge møbler........jeg ville nok kontakte Jer også.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:16

Hej Michael!

Den er meget, meget enkel, synes måske der skulle lidt mere power på den. Måske skulle du lave en lodret stolpe i ligesom du har den røde??

Men ellers meget fin :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naiiiiiii......du må ikke ødelægge det smukke skandinaviske design. Det holder 100% ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:38

Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det er for enkelt, der mangler en box eller noget! :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:21

Min umiddelbare mening om siden er, at den er meget stilren og elegant. Meget passende til eksklusive møbler.

Skal jeg foreslå noget, er det at skrive lidt mere tekst på siden. Det tekstmæssige indhold er lidt spartansk. F.eks. kunne I udvide teksterne lidt for hver producent og gå en anelse mere i dybden med produkterne, fremhæve hvilke typer møbler de er bedst til m.m.

I gør det allerede for nogle af producenterne, men det vil gavne med lidt mere omtale og tekst, før I henviser med et link til deres hjemmeside.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:04

Hej Solo3

Flot side.

Men desværre vil den sikkert konvertere dårligt.

For hver gang et nyt flash billede bliver præsenteret, bliver jeg trukket væk fra den lille tekst, jeg lige er startet med at læse.

Når det er sket 3-4 gange opgiver jeg at læse pga. de distraherende billeder og lukker desværre.

Jeg synes også, at det er ærgerligt, at I anvender den mest værdifulde plads, overskriften til at skrive "Velkommen til Solo3" frem for at komme med jeres bedste tilbud som folk kan forholde sig til.

Det synes jeg som marketingmand er synd, da det trods de utroligt flotte billeder efterlader den besøgende med et tamt indtryk.

Målet med jeres hjemmeside bør være større end at præsentrere et diasshow på Nettet.

Hvis du ønsker at lære mere om konverteringsoptimering er du velkommen til at deltage på vores Rundbordsmøde, der bliver afholdt den 25. september 2008.

Edit: Amino virker ikke rigtig for øjeblikket, så jeg kan ikke indføre link korrekt, da de linker til Amino.

Her er det direkte link:

http://www.imarketing.dk/default.asp?P=Rundbordsmoeder.78.60.60.0  

Venlig hilsen,
Christian

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:01

Hej Michael

På mange måder et flot site, meget enkelt og stilrent design.

Men billederne skifter lidt for hurtigt.

Hvad er det i kan, som jeres konkurenter ikke kan? dette fremgår ikke klart af teksten. Fx kan næsten alle skrive "Vores arbejde bliver udført med kvalitet og seriøsitet, med et stort nærvær krydret med en uformel omgangstone."

Hvad med lidt reference til arbejde i har udført, med billeder, så man kan se hvor gode i er.

lidt mere tekst om jeres produkter, og den designstil i har vælgt jeres produkter skal have.

Så et flot site, som bare lige skal have det sidste.

Vh.

Steen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:34

Sådan helt ummidelbart kan jeg godt lide designet, ikke noget prangende, men klart i top 25% af hvad man finder rundt omkring. 

Tilgengæld synes jeg det kan være lidt svært at finde ud af hvad det egentlig er i gør... og hvordan i kan hjælpe mig? Det ville jeg nok gøre lidt mere ud af.. Så synes jeg også tekster som "Solo3 dækker hele Skandinavien og er kendt for et højt aktivitetsniveau både blandt kunderne og ved indretningsarkitekter og andre influenter. Vores arbejde bliver udført med kvalitet og seriøsitet, med et stort nærvær krydret med en uformel omgangstone." er lidt for tung, men det er måske bare en smagssag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)