Jeg er pt. ved at udvikle en indkøbsportal til alle slags virksomheder inden for mange brancher. Opbygningen vil blive delt op i forskellige etapper, så i føste omgang skal deres være 50.000 varenummere. Anden etappe 100.000, 3 etappe 200.000 osv.
Det jeg har brug for, er en partner som kan hjælpe mig med opsætningen af webshoppen. Alt det med at veligeholdelsen af shoppen og lægge vare ind, kan jeg godt selv stå for.
Desuden søger jeg leverandører inde for mange forskellige branchen. Så hvis du sælger noget, som du mener skal være med, så kontakt med venligst
Hvis du har spørgsmål så kontakt mig på ceal@ceal.dk eller på tlf.: 31 35 37 72, da det er lidt svært at forklarer det skriftligt
Nej. Et shopping center for virksomheder. 1 sted, 1 vare, 1 pris.
Leverandørerne kommer med deres salgspris, hvorefter den billigeste eller lign. bliver udvalg til at stå for at levere denne varer.
Jeg har selv kendskab til nogle gode leverandører indenfor forskellige brancher og er selv officiel forhandler af Acer, Asus, Creative, Sony, LG, Logitech og mange flere. og tænker på at det skal være varer og mærker som folk kender. Dette er dog ikke fastlagt endnu og er derfor åben overfor mange ting.