Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger HTML "koder"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ung grafiker, der søger en person der kan kode min side, billigt.

Jeg har lavet en del projekter inden for det seneste år, og har fået en masse bekræftigelse på, at det er i den retning jeg skal tjene penge, resten af mit liv.

Det jeg søger er en person der kan kode min hjemmeside for mig. Alt design er lavet, og det er meget simpel kodning der skal til, og ikke særlig meget kodning.

Det drejer sig om 3 sider, dog har alle samme layout og design. Så alt i alt, er det bare at klippe nogle .jpeg filer op og placere dem rigtigt.

Glæder mig til at høre fra jer.

-Alexander Spliid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Hej Alexander,

Hvor meget har du tænkt dig at give pr. design som bliver kodet?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik en god snak med Nicolai her fra amino på Iværk08 messen og hans produkt lyder utrolig spændende  - og lige noget for dig.

Læs mere om det på hans hjemmeside CSS-Outlet.com, jeg tror ikke det kan gøres meget billigere hvis det også skal optimeres til de forskellige browsere og lign.

Held og lykke med projektet. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:26

yusuf @ Det kommer an på mange ting, men hvis det er noget for dig, så kontakt mig på alexanderspliid@hotmail.com  . så tager vi en snak, og du kan evt, vise mig noget du har lavet før.

Martin @  Kender godt til disse former for firmaer, de er ret udbredte rundt omkring på nettet. Dog er det så lidt kodning der skal til, at jeg nægter at betale 1200 for det. . . Desuden har jeg også set lignende firmaer der gør det billigere end det css-outlet.com

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:23

Hej Alexander,

Jeg har sendt en mail afsted til dig.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alexanderspliid:
Kender godt til disse former for firmaer, de er ret udbredte rundt omkring på nettet. Dog er det så lidt kodning der skal til, at jeg nægter at betale 1200 for det. . . Desuden har jeg også set lignende firmaer der gør det billigere end det css-outlet.com

Hej Alexander

Mine priser er baseret ud fra, hvad vi normalt skal bruge af tid for at få et design til at se ordentlig ud i viften af browsere. Dog skal intet være mere firkantet end at vi kan snakke om tingene. Nu ser jeg først denne debat lidt sent, men skulle du en anden gang have en mindre opgave, så smid mig endeligt en mail. Jeg giver gerne et bud på, hvad vi skal have for det.

Martin Tygsen:

Jeg fik en god snak med Nicolai her fra amino på Iværk08 messen og hans produkt lyder utrolig spændende  - og lige noget for dig.

Læs mere om det på hans hjemmeside CSS-Outlet.com, jeg tror ikke det kan gøres meget billigere hvis det også skal optimeres til de forskellige browsere og lign.

Tak for referencen Martin. Var også hyggeligt at møde dig, efter så mange debatter her på Amino.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)