Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sex der sælger?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at der er nogle af Jer der faktisk godt kunne se denne ide ført ud i livet... Så næste skridt, da jeg ikke har nogen forstand på udvikling af hardware og kun meget lidt forstand på programmering, er at få et par stykker med på ideen som kan og har interesse i at udvikle på konceptet. Min rolle vil være idemand/rådgiver på processen (arbejder til dagligt som projektleder, så en koordinerende rolle bør jeg kunne håndtere).

Hvis én eller flere har de praktiske evner og ønsker at starte projektet op, beder jeg blot om 10 % ejerskab for min rolle i projektet.  

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:29

Nu ikke for at ødelægge din ide, men dildo med usb findes allerede.

Jimmy

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:38

Tror næppe i dette omfang vi taler om her..

Så vidt jeg har forstået det.
Så taler vi om et datingsite med tilhørende "dildo" funktion, som kan styres ekstrernt (fra dating sitet måske?)

Det lyder som en spænende ide, vil dog indrømme at jeg heller ikke er målgruppen..

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:16

Hej,

ikke for at skyde din ide ned, men du bør overveje grundigt hvordan du sikrer dig at brugeren ikke får elektrisk stød.

Man kan ikke være sikker på at en PC er korrekt jordet. Dvs at der kan være en spænding på USB porten i forhold til radiatorer og hvad er ellers er i nærheden.

Hvis det er en mus er det nok ikke noget problem men i ... hmm.. en mere fugtigt miljø kan det give ubehagligheder tror jeg.

Måske er en trådløs løsning aligevel at foretrække?

Mvh Anders

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 21:29

... Spændende tråd Angel Vidste I, at man kan få et lignende stykke legetøj til at koble på Ipod'en?

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:49

Produkterne findes skam allerede :-)

Så det er da bare at komme igang...

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:02

Sjov tråd at følge denne Confused

Kan allerede se en masse arbejdspladser få problemer med sexchikane, hvis nogen hakker sig ind hos en kollega Wink

God fornøjelse med projektet - det er da endnu et nyt produkt til rækken af legetøj, som jeg i sidste uge så nu også indeholder en klatregrebslignende tingest, som man kunne placere hvor man ville og som havde vibrator. Kommentaren på tv var bl.a. at til prisen af kr. 1.000 så kunne den pågældende godt selv finde ud af noget andet!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:43

Hæ hæ

Sikken en cool ide, der er klart et stort marked for den ide hvis den finjusteres.

Min ex. kæreste købte sårn en dims der vibrerede når en tlf. i nærheden modtog en sms,

Med de gummibelægninger der findes i dag, så kan man godt se væk fra risikoen for stød, hvis der laves et kvalitetsprodukt.

Der kunne jo laves flere typer, interne og ekstern nydelse, hvis i forstår Wink

Bare klø på

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)