Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site med prisberegner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Big Smile

Jeg overvejer at få lavet et nyt site hvor der skal være en prisberegner, så folk selv kan beregne prisen på deres bordplader.

Hvem kan lave den slags, og hvad er prisen på det ?

I er velkomne til at komme med noget konstruktiv kritik.

www.netgranit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Hej Jesper,

Dit nuværende bureau har en del førstegangskøbere, så jeg kunne forestille mig at din nuværende hjemmeside også er den første (husk at du har en 3mrds opsigelsesfrist). Nu hvor du har haft den hjemmeside i et par år, har du så dannet dig en ide om hvad det er du vil med den?

1) Øget salg ved at få den fundet af folk der ellers ikke havde set dig
2) Et produktkatalog, som kan fungerer som uddybning af dine avisannoncer/visitkort/andet materiale du i forvejen distribuerer
3) Noget tredje?

Som det er nu tiltrækker den ikke i sig selv besøgende, så på det punkt er der potentiale.

Jeg ville nok fjerne håndvaskene, da jeg ser dem som en slags tilbehør og ikke det forrentningen handler om.

En prisberegner gør den sikker mere interessant for potentielle købere, end den er nu.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:26

Hej Jesper.

Jeg kan godt lave det til dig. Du er velkommen til at kontakte mig på info[snabela]comboweb.dk - så kan vi finde en løsning, der ikke ruinerer dig. Smile

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:28

Hej Jesper

Kan du ikke prøve at beskrive lidt nærmere hvad du mener?Er der tale om mange forskellige slags bordplader, skal man i beregneren kunne variere på tykkelsen, materialet eller noget helt tredje. Er prisen liniær, altså skal en kvm koste x og to kvm 2x. Skal forsendelsesprisen være afhængig af mængden. Og hvad man ellers kan finde på.

I sig selv er det ikke noget voldsomt problem at lave en mængdeberegner. Men det skal lige være helt klart defineret hvordan den skal virke før man kan komme med en pris på det.

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:09

Peder TakeTwo.dk:

Kan du ikke prøve at beskrive lidt nærmere hvad du mener?Er der tale om mange forskellige slags bordplader, skal man i beregneren kunne variere på tykkelsen, materialet eller noget helt tredje. Er prisen liniær, altså skal en kvm koste x og to kvm 2x. Skal forsendelsesprisen være afhængig af mængden. Og hvad man ellers kan finde på.

Jeg er helt enig med Peder. Jo mere den skal tage højde for, desto dyere bliver det. Der er derfor ingen person med respekt for sig selv, der kan give en klar pris på baggrund af blot "en prisberegner", men du kan jo sende yderlige informationer til dem, der byder ind.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:13

Vi kan lave den løsning du har behov for, vi kan hjælpe dig med at afdække dit behov og vi kan få din online strategi til at fungere. Jeg kan IKKE garanterer at jeg ikke ruinerer dig, tilgengæld kan jeg garanteree at du får det bedste produkt ;)

Hiv fat i mig på mail@mc-solutions.dk hvis du vil have en løsning der virker, første gang :)

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 07:45

Hej igen, fedt med den hurtige respons.

Min prisberegner skal indeholde

1. Granittype

2. Overflade (poleret, Mat, brændt )

3. Tykkelse

4. Bredde ( er inddelt i 7 intervaller )

5. Længde

6. Forarbejdning ( udskæringer, kantforarbejdninger etc. ) man skal kunne vælge flere ting.

7. Vask.

Herefter skal det være muligt at foretage de samme valg flere gange hvis man skal have flere bordplader.

8. Område hvortil det skal leveres

9. Om der ønskes opmåling.

10. Om der ønskes oplægning.

Jeg skal selv kunne gå ind og fjerne, ændre, og tilføje ting.

Mvh.

Jesper Kohlwes

www.netgranit.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 09:17

Hej igen Jesper.

Jeg har sendt dig en mail.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:00

Hej Jesper,

Når du alligevel vil have lavet prisberegner så synes jeg du bør tage skridtet helt ud og lade folk bestille online - og dermed få lavet en decideret integreret webshop (med prisberegeren som en del heraf for hver enkelt produkt)

De fleste mennesker vil gerne kunne smide det de ser de kan lide ned i en kurv og købe det med det samme - så jeg vil tro at du mister en del omsætning netop ved ikke at tilbyde folk at bestille og betale det hele online i et hug.

Derudover så tror jeg at dine kommende kunder vil takke dig meget hvis du i dit nye design går fuldstændigt væk fra den sorte del af designet - det fungere ikke super godt og du er jo ikke et rockband.

Jeg byder gerne ind på en samlet webshop løsning inklusiv prisberegner - hvis det kunne have din interesse så send en email og vi kan tage dialogen derfra.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 08:18

Hej igen

Tusind tak for de mange tilbagemeldinger, jeg skal lige have kigget det hele igennem. Men nu ved jeg da at det ikke er det store problem at lave en beregner.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)