Jeg må indrømme at jeg er lidt misundelig på den kommende Amino fredagsbar i København (Link til tråd). (Ja jeg ved godt at jeg burde starte bilen og køre til København, men det blev desværre bare ikke lige til noget i denne omgang). Er der nogle jysk/fynske Aminoer der kunne tænke sig at mødes til en Amino fredagsbar i Jylland/på Fyn?!? Bemærk: Jeg tror ikke tætheden af Aminoer her i Esbjerg, hvor jeg bor, er stor nok til at holde sådan en Fredagsbar men måske Århus eller Odense kunne være en mulighed! Hvad siger I derude? |
Amino fredagsbar i Jylland/på Fyn?!?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
|
Selvom vi ligger lidt mere nordpå, vil jeg da også gerne melde mig under fanerne til en Amino-bar.
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Vi forsøgte at lave en fredagsbar i Århus, men vi blev kun 4... Det var meget hyggeligt, men der skal helst være flere...
Men er da klar på noget... |
Ja, det er jo det med "Amino-tætheden", den skal være ret høj i den by man vælger at banke en fredagsbar op. Måske er der bare for langt imellem os Aminoer vest for Storebælt ![]() Men jeg er klar til en fredagsbar i det jysk/fynske, om så vi kun bliver 3... ![]() Det skal blive spændende at høre, hvor mange der dukker op i København imorgen eftermiddag ![]() |
Jeg tror lige, jeg kan klemme det ind i et stramt weekendprogram en gang efter midnat i Struer. mvh Hans |
Hej Hans Jeg vil gerne møde en af Jyllands mest begrebs- og new-brandname-opfindsomme personer, så hvis Du inviterer til Amino fredagsbar i Struer, så kommer jeg MED GARANTI forbi... |
Jeg melder mig under fanen, jeg kan ikke se andre fra fyn, dog unden at have brugt meget tid på det. Det kunne være kanon med noget her vest for Storebælt . Lad os se om det ikke kunne blive til noget, det behøves jo ikke være det helt store, da det jo er for at del ud af vores viden. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)