Øhhh. Kan du komme med eksempler på andre produkter, der sælges for ca. 60 kr online og som folk ikke søger efter, der har været en succes? Venlig hilsen, |
1) Der er, i dag, et marked for plastre og sårbehandling - folk der lever af at sælge det - det er ikke et marked jeg kender, eller har interesse i at sætte mig ind i, men jeg kan konstatere at det er der - hvor lukrativt det er, er op til Bettina at sætte sig ind i, hvad konkurrencen er er op til Bettina at sætte sig ind i. Men markedet er tydeligvis ikke for lille til at man kan leve af det - indtil flere gør netop det.
2) At kunne bestille disse produkter online er ikke et minus, spørgsmålet er alene hvordan man rammer markedet - og det er slået fast at man ikke rammer det med søgemaskiner, men det afholder ikke Bettina fra at lave aftaler - som foreslået tidligere i tråden - med storforbrugere som hjemmepleje, sportsforeninger, fællesindkøb, materialister, apotekere mv. mv... hvor markedet nu end måtte være - hvis hendes produkter, services og priser er konkurrencedygtige.
Bettina famler i blinde fordi hun tydeligvis ikke har lavet en tilpas grundig virksomhedsplan, hun kender til behandlingen, men åbenlyst ikke til markedet, men at afskrive salg af plastre og sårbehandlingsprodukter med online bestilling som dødsfødt blot fordi folk ikke søger på det online er uredeligt - det er baseret på samme grad af gætværk.
At folk ikke søger efter pigge til pigdæk online, betyder ikke at der ikke er et par virksomheder der tjener stort på at lave netop dette, og modtage bestilliger online.