Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billedeannoncer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godformidag friske Aminoer Smile.

Jeg er forholdsvis ny i branchen. Jeg har fået lavet min netbutik professionelt ude i byen, da mine egne evner ikke rækker så langt i den kategori. Det er jeg super godt tilfreds med, og nu gælder det markedsføring.

Jeg har så bemærket, at for hvert sted man skal annoncere med billede/ banner / logo, så er det med forskellig opløsning og størrelse. Og ind til nu har jeg bedt reklamebureauet om at lave det til mig, men jeg kan jo se på regningerne de sender, at det ikke er holdbart i længden....

Derfor: HJÆLP!!!

Hvilket program er at foretrække til selv at lave billederne m.v i de rigtige formater? Jeg har windows og en Dell. Jeg har et fotoprogram fra Olympus, Master 2, som jeg ellers er godt tilfreds med til hjemmesiden, men der er pixelindstillingen låst fast, så det kan jeg ikke bruge til det.

Har I nogle gode forslag, råd eller ideer så jeg kan lave det selv?

På forhånd tak.

Venlig hilsen Kristina, www.viktorogholger.dk

Kristina- Viktorogholger

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:55

Hej Kristina

Det er jo ikke kun pixel og størrelser, men også placering af logo, scalering, formater m.v.

Men uanset hvad, så vil jeg gerne hjælpe dig. Jeg kan vise dig hvordan du laver billederne, så du fremover selv kan gøre det. Og har du efterfølgende brug for hjælp, skriver/ringer du bare.

Du kan kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk, så finder vi en løsning.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:21

Hej Kristina

Markedsføring koster tid og penge, men det er en langsigtet investering...som virker.
Har din virksomhed råd til at lade være?

MVH
Ann

PS: Har sendt dig en mail!

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:56

Hej Kristina

Du efterlyser et fotoprogram til billedbehandling - jeg kan anbefale Photoshop fra Adobe som et af de bedste. Bruger det selv.

Det findes i flere udgaver fra det enkle til det super professionelle.

Til dit brug kunne Phtoshop Elements 7 være et godt bud. Koster lige under 1000 kr. og fås på dansk. En god investering der kan alt du har brug for - og meget mere end det. se butikken her: https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-DK&

Du bliver nok nødt til at bruge lidt tid på at kunne lave det nødvendige, men det er absolut overkommeligt.

Du er velkommen til at øve dig med billeder ved at oprette gratis link/annoncer på mine sider

www.kids-domain.dk

www.family-shopping.dk

Jeg skal nok hjælpe dig igennem

Mvh Jørgen

jfc
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:18

Hej Jørgen.

Det lyder som en god ide at prøve med Photoshop, jeg har prøvet den i light udgaver, og den virker nem og overskuelig.

Jeg har allerede en annonce på kids-domain.dk, så vil der komme fine nye billeder ind meget snartYes

God week-end.

Hilsen Kristina, Viktor & Holger.

Kristina- Viktorogholger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)