Godformidag friske Aminoer Jeg er forholdsvis ny i branchen. Jeg har fået lavet min netbutik professionelt ude i byen, da mine egne evner ikke rækker så langt i den kategori. Det er jeg super godt tilfreds med, og nu gælder det markedsføring. Jeg har så bemærket, at for hvert sted man skal annoncere med billede/ banner / logo, så er det med forskellig opløsning og størrelse. Og ind til nu har jeg bedt reklamebureauet om at lave det til mig, men jeg kan jo se på regningerne de sender, at det ikke er holdbart i længden.... Derfor: HJÆLP!!! Hvilket program er at foretrække til selv at lave billederne m.v i de rigtige formater? Jeg har windows og en Dell. Jeg har et fotoprogram fra Olympus, Master 2, som jeg ellers er godt tilfreds med til hjemmesiden, men der er pixelindstillingen låst fast, så det kan jeg ikke bruge til det. Har I nogle gode forslag, råd eller ideer så jeg kan lave det selv? På forhånd tak. Venlig hilsen Kristina, www.viktorogholger.dk |
Hej Kristina
Det er jo ikke kun pixel og størrelser, men også placering af logo, scalering, formater m.v.
Men uanset hvad, så vil jeg gerne hjælpe dig. Jeg kan vise dig hvordan du laver billederne, så du fremover selv kan gøre det. Og har du efterfølgende brug for hjælp, skriver/ringer du bare.
Du kan kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk, så finder vi en løsning.
Mvh
Brian Jørgensen