Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have en gave....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg. Jeg vil have en gave for at være DEN ENESTE PERSON, som turde række hånden op i lørdags og indrømme at jeg har sagt "I dag går jeg på slankekur, for ikke at gøre det".

Enten er folk nervøse for at indrømme at de er "småsvage", eller også var der virkeligt kun supermennesker til at høre Martins foredrag, og jaaa, så må jeg være det svageste led SmileCool 

Either way...Martin. Jeg vil have en eller anden form for gave. Føler mig udstillet... haha.

Godt foredrag. Jeg blev overrasket over hvor ens vi tænker. Karma, Gøre gode ting, at outsource de røvsyge ting i hjemmet, at kunne koble fuldstændigt af og nyde tilværelsen... Hvornår begynder jeg så at tjener millioner ? Smile

Ville egentligt bare sige at Martins 2 indlæg, var det hele værd på messen. Jeg var meget positivt overrasket.

/Greyzone

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

En gratis udgave af EPusher 2.0 + et amino krus og jeg er tilfreds Angel

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:36

Jeg mener nu at hans spørgsmål var lige omvendt. Dem der skulle række hånden op var dem der havde taget beslutningen om at gå på slankekur og så rent faktisk gøre det med det samme, frem for at tage beslutningen og så vente (måske uendeligt).

Så ved ikke at række hånden op så anerkendte man Thorborgs pointe. Sådan husker jeg ihvertfald situationen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Nu bliver jeg jo selvfølgeligt i tvivl. ha ha. Either way har jeg både startet flere gange over en periode på 5 år.
Og så gjort har jeg også taget beslutningen for ikke længe siden om at gøre det. Handling bag belsutningen blev stærkere i og med at min psyke blev bedre.

Jeg mener dog stadigvæk at han sagde at alle som havde taget beslutningen om at starte i dag, men ikke gjorde det alligevel, skulle rejse hånden i vejret.
Stadigvæk er en person meget lidt... 

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:53

Det kan sagtens være du har ret. Jeg husker det bare omvendt. Men altså ud fra hvordan jeg forstod spørgsmålet, så tænkte jeg jamen det kan godt være det ikke lige er en slankekur, men så er der sku så meget andet - som f.eks. at rydde op i soveværelset. Så derfor kan der jo godt være mange som bare har svaret på hans pointe, ved at overføre det til andre ting.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Martin Thorborg, vi har brug for noget mere info  Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:47

Jeg spurgte hvor mange der havde besluttet sig for at tabe sig og så starte kuren samme dag :-)
Der var kun en og det var så en fejl ;-)
Det får man ikke meget E-pusher for min herre.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Martin Thorborg:

Jeg spurgte hvor mange der havde besluttet sig for at tabe sig og så starte kuren samme dag :-)
Der var kun en og det var så en fejl ;-)
Det får man ikke meget E-pusher for min herre.

Dbh Martin

haha stort. Det var dog utroligt.
Til mit forsvar har jeg dog også besluttet mig samme dag(bare efter at være tyk længe), og det er det som er grundlaget for min kommende ebook omkring vægttab. 

Det kan være at jeg skal have fat i en som kan hjælpe mig med hørelsen. Cool
Ang. EPusher må jeg bare undvære indtil videre.

/Greyzone 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:15

Greyzone:

Eller købe den! Wink

~
Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Anja Lysholm:

Greyzone:

Eller købe den! Wink

~
Anja

Man er ikke forretningsmand hvis man ikke prøver at få et 2000 kroners produkt, gratis.. Cool

Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg nok skal købe produktet, når det bliver aktuelt og mit site er lanceret.
Men hvorfor ikke forsøge at få det gratis når man har muligheden :)

Jeg forventer sku stadigvæk at Martin forærer mig den. Har en dyb feeling om det ha ha.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)