Jeg søger et kreativt fællesskab. Eksempelvis en plads i et atalier eller på et værksted. Skal male små genbrugsmøbler og ønsker at kunne spare med andre om det kreative. Og at være en del af et hyggeligt og humørfyldt fælleskab. Bor i Vanløse, men tager gerne til centrum København/Amager. Har ikke brug for sted med internetforbindelse o.lign. Hilsen Maria BH |
Hej Maria
Jeg hedder Christian Gade a.k.a. The Trash Prince.
Jeg er formand for miljøbevægelsen Viva La Renovation, der, kort fortalt, opfordrer folk til at bruge skraldespanden og genbruge frem for at forbruge. Dette budskab har vi bl.a formidlet på Roskilde Festivalen 2008 med affadlskampagnen LESS TRASH MORE MUSIC.
etc...
Jeg blev anbefalet denne web-side, fordi vi netop søger folk til vores atelier-lokale i Valby. Nu er det godt nok snart 2 måneder siden, at du har skrevet dit indlæg, så måske du allerede har fundet arbejdsplads. Men jeg ville lige kontakte dig alligevel, fordi du vil passe godt ind i hele genbrugskonceptet som jo er Viva La Renovations mantra.
Nedenstående er annoncen som snart bliver sendt ud til diverse networks :
Atelierplads
1 til 5 pladser af variabel størrelse i atelierfællesskab. Lyse
lokaler, gode fællesfaciliteter (køkken, toiletter, bruser) og
vareelevator.
I
øjeblikket huser hele 2. sal 7 billedkunstnere, 5 designere, 1
filminstruktør og miljøforeningen Viva La Renovation. Pladserne er i et
170m2 stort, lyst rum med højt til loftet.
Prisen er fra 1000-5000 kr. - inkl. varme og el. og afhængig af hvor meget plads du skal bruge.
Adresse :
Torveporten 2
2500 Valby
Kontakt :
Christian Gade
Mobil: 29 67 77 09
Email: christian@vivalarenovation.dk
- jeg håber at høre fra dig!
Mvh,
Christian