Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsprojekt for en php-haj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en php-haj der kan modificere et php-site. Det er et gratis open source "shake-and-bake" datingsite som skal tilrettes en hel del. Dvs. du ikke skal lave det hele fra bunden, men tilrette det eksisterende til det jeg skal bruge.

Hvis det ikke lige er noget for dig, så kender du måske nogen du kan kopiere denne tekst til, og/eller henvise til denne side?

Udover at der er en del funktioner der skal slettes, så er der også nogle der skal tilføjes.

Det kan downloades her:
www.tufat.com/script39.htm
Det er gratis (det ka' vi li'), så du kan jo lige se om det er i din boldgade før du skriver til mig enten her i en privat besked, eller på
denflinkelaanehaj (a) hotmail.com

Udover tilrettelsen vil det være nødvendigt at du kan love mig support senere når/hvis nye ting skal tilrettes.

Jeg har allerede fundet en fabelagtig grafiker, så den grafiske del er du fuldstændigt fri for.

Det vil være en fordel hvis du bor i Kbh eller omegn, men personlighed og engagement er vigtigere end geografi =)

Jeg har ikke noget som helst begreb om hvor omfattende en opgave det er, og derfor ej heller nogen idé om hvad det vil være rimeligt at betale dig.
Men jeg vil hellere ha noget der er fabelagtigt og dyrt end noget amatøragtigt og billigt =D

Uden at afsløre ret meget om selve forretningsdelen vil jeg dog lige sige at det nok ikke nytter hvis du er indremissionsk eller mere fordomsfuld end de fleste andre folks børn =D

Go' vind til alle!

Mvh. Fru Pedersen aka Den Flinke Laanehaj

PS: Det med lånehaj har absolut intet med projektet at gøre =)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 07:51

Haha! Det var da det der system, som en ung fyr fornylig prøvede at sælge herinde! Folk roste hans design og så videre. Nej, hvor lamt.. Så var det et opensource dating-CMS han prøvede at sælge? Det kalder jeg en ihærdig iværksætter.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:58

Dato: 4/27/2006 7:50:34 AM Forfatter: Høegh Haha! Det var da det der system, som en ung fyr fornylig prøvede at sælge herinde! Folk roste hans design og så videre. Nej, hvor lamt.. Så var det et opensource dating-CMS han prøvede at sælge? Det kalder jeg en ihærdig iværksætter.

Jeg syntes nok at jeg havde set det før - det virkede så bekendt...

mvh Carsten

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:01
Ja, nogle mennesker har ingen skam i livet.. Ufatteligt at han ikke tænke over hvor let det er at se, når man har adgang til kildekoden.

:)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:58
Nogen der har et link til den tråd?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

Dato: 4/27/2006 4:57:38 PM Forfatter: Martin Tygsen Nogen der har et link til den tråd?

De kvikke af os bruger søgemaskinen - den er ganske fortræffelig efter at den gamle blev smidt ud

Han gør selv opmærksom på at det er gratis til sidst - selvom han siger det noget vagt:
Tak for roserne og den konstruktive kritik. Jeg har ikke selv kodet hele sitet, da meget af den er baseret på open source kodning, men det har taget mange timer at sætte det op og tilpasse det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:15
Hehe jeg kunne have søgt til evigtid og aldrig fundet tråden.

For som flyhigh ligger det ud lød det jo helt forykt som om en forsøgte at sælge noget opensource til en skyhøj pris, men er jo rent faktisk bare en fyr der har bikset med noget dating halløj som han selv skriver er open source :)

Et eller andet sted er det vel fint nok at sælge et koncept selvom det er open source, hvis han ligger timer i at finde et godt niche område og sætte hele denne open source portal op ser jeg intet problem i at sælge det som et samlet koncept.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:56
Dato: 4/27/2006 5:15:13 PM Forfatter: Martin Tygsen

Et eller andet sted er det vel fint nok at sælge et koncept selvom det er open source, hvis han ligger timer i at finde et godt niche område og sætte hele denne open source portal op ser jeg intet problem i at sælge det som et samlet koncept.

Ja, så længe reglerne er overholdt er det OK. Normalt er der altid knyttet GPL rettigheder (http://da.wikipedia.org/wiki/GNU_General_Public_License) til open source og dem skal man huske at respekterer.

Jeg har tidligere arbejdet meget med open source, og jeg kan ikke huske hvor mange gange jeg har hørt folk sætte lighedstegn mellem "open source" og "gratis". Man kan sagtens tage penge for open source applikationer.

mvh Carsten
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:49
Efter at have læst jeres indlæg ang. den tråd Tommy linker til blev jeg jo helt glad, og tænkte at det må da være ham (Codex) der skal tilrette det jeg skal bruge, nu han kender det i forvejen osv.

Men ak nej =(

Jeg har været inde at kigge på det han har tilrettet, og desværre har han ikke ændret andet end sprog (og der er endda en del smuttere) så jeg kan desværre ikke bruge ham - øv øv.

Så jeg mangler stadig en PHP-haj.
Blot for lige at vende tilbage til det der oprindeligt var tanken med denne tråd =)

/DFL
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)