Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ebooks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,¨

jeg overvejer at starte en hjemmeside der handler om at sælge ebooks. havde tænkt mig en dansk version af www.ebooks.com  

mit problem er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal få bøgerne fra.?

nogen der ved noget om det?

På forhånd tak.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:46

Der findes et softwareprogram der bruges til at lave ebooks. Det hedder www.desktopauthor.com (det har jeg også hvis du vil vide noget specifikt om det)

På sitet er der også en masse links til ebooks. En idé kunne da være at kontakte sælgerne / udgiverne af bøgerne og bede om rettighederne til at sælge dem i Danmark.

Hilsen Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:19

"mit problem er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal få bøgerne fra.?"

Hej Esben.

Jeg har foreløbig 1 e-bog, som du kunne sælge, vores e-bog om: Søgemaskineoptimering

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du komme i gang.

Venlig hilsen,
Christian

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:16

hmm.. tror ikke at 1 e-bog er nok. ellers tak.

jeg ledte mere efter en masse bøger på en gang..:(

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 15:20

Hej Esben

Publizon udbyder en stor mængde danske ebøger.

Se evt. www.publizon.dk

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Esben91:

hmm.. tror ikke at 1 e-bog er nok. ellers tak.

jeg ledte mere efter en masse bøger på en gang..:(

Esben: Du skal bestemt ikke forklejne, at du "kun" bliver tilbudt én bog. Du har ikke engang startet din virksomhed, og der er allerede leverandører, som står i kø!

Jeg synes, at du (som det er nævnt her i tråden) skulle kontakte mange af dem, som har lavet e-bøger og indgå et samarbejde. Derudover er der også masser af Amino'er som har lavet e-bøger (Thorborg, Gullack m.fl.) og der er sikkert mange (f.eks. mig selv) som godt kunne tænke sig det.

Du kunne være ham, som samlede os alle på ét site og så gav den en skalle med markedsføringen! For jeg tror sgu, at du har fat i noget Wink

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:28

der er ingen let vej hvis du vil have tonsvis af bøger, da de store forlag sikkert er ret svære at overbevise før man har en ebogs webshop med en stor volumen. den bedste vej er nok at kontakte de små og mellemstore forlag og høre om de kunne være interesserede i et sammarbejde. her er alle de ebogs forfattere der selv har udgivet deres egen ebog en rigtig god start.

du skal også overveje om du vil sælge alle salgs bøger, eller kun f.eks. faglitteratur eller måske blot en niche indenfor faglitteratur.

mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)