Terapi Nord får nyt design :) http://www.terapi-nord.dk - jeg ville egentlig have lavet det som et joomla template, men det kan jeg ikke selv gøre og jeg har besluttet at få dankort terminal og det er en bekostelig affære, så derfor må pressemeddelelser, joomla templates og et nyere billede af mig lige vente - jeg har lavet det selv med et design fra Designoutpost - en meget dygtig svensk grafiker bød ind på opgaven. Jeg vil gerne bede om flere ting fra jer - feedback på helheden, SEO og tekst. Og så kan i nok se at nogle af siderne "rykker sig" i forhold til de andre - hvad er det for koder der er rod i og hvad skal jeg gøre? Endelig åbner knappen på forsiden brevkassen i samme vindue og det vil jeg ikke have - den skal åbnes i et nyt - men det kan jeg ikke lave i knapindstillingerne i FP - men det kan i garanteret finde ud af. Som i kan se, begynder jeg nu at komme til København jævnligt. Det er sådan, at hver gang jeg har en artikel i et dameblad, så har jeg nogen der ringeer derovre fra og spørger om jeg komemr til Kbh og laver terapi. Ligeledes har tidligere klienter i Hovedstadsområdet efterlyst andet end telefon terapi og jeg har jo både familie og venner derovre, så hvorfor ikke slå flere fluer med et smæk :) På forhånd mange tak Mette - nu med terapi transportable |
nu er jeg ikke en ørn til det her, men jeg mener ikke koden behøver at være belagt flere stder med disse her

med hensyn til brevkassen, så er der en hel masse af samme kode : url*/'images/button6.jpg')" onmousedown="FP_swapImg, behøver der være sså mange.
hvorfor har du ikke lavet stylesheet i stedet for
men som sagt jeg er ikke en ørn til det, men det var bare hvad jeg faldt over