Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke koder skal rettes?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Terapi Nord får nyt design :)

http://www.terapi-nord.dk - jeg ville egentlig have lavet det som et joomla template, men det kan jeg ikke selv gøre og jeg har besluttet at få dankort terminal og det er en bekostelig affære, så derfor må pressemeddelelser, joomla templates og et nyere billede af mig lige vente - jeg har lavet det selv med et design fra Designoutpost - en meget dygtig svensk grafiker bød ind på opgaven.

Jeg vil gerne bede om flere ting fra jer - feedback på helheden, SEO og tekst. Og så kan i nok se at nogle af siderne "rykker sig" i forhold til de andre - hvad er det for koder der er rod i og hvad skal jeg gøre? Endelig åbner knappen på forsiden brevkassen i samme vindue og det vil jeg ikke have - den skal åbnes i et nyt - men det kan jeg ikke lave i knapindstillingerne i FP - men det kan i garanteret finde ud af.

Som i kan se, begynder jeg nu at komme til København jævnligt. Det er sådan, at hver gang jeg har en artikel i et dameblad, så har jeg nogen der ringeer derovre fra og spørger om jeg komemr til Kbh og laver terapi. Ligeledes har tidligere klienter i Hovedstadsområdet efterlyst andet end telefon terapi og jeg har jo både familie og venner derovre, så hvorfor ikke slå flere fluer med et smæk :)

På forhånd mange tak

Mette - nu med terapi transportable

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 10:46

nu er jeg ikke en ørn til det her, men jeg mener ikke koden behøver at være belagt flere stder med disse her

&nbsp  &nbsp

med hensyn til brevkassen, så er der en hel masse af samme kode : url*/'images/button6.jpg')" onmousedown="FP_swapImg, behøver der være sså mange.

hvorfor har du ikke lavet stylesheet i stedet for

men som sagt jeg er ikke en ørn til det, men det var bare hvad jeg faldt over

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:04

astroman:

nu er jeg ikke en ørn til det her, men jeg mener ikke koden behøver at være belagt flere stder med disse her

&nbsp  &nbsp

med hensyn til brevkassen, så er der en hel masse af samme kode : url*/'images/button6.jpg')" onmousedown="FP_swapImg, behøver der være sså mange.

hvorfor har du ikke lavet stylesheet i stedet for

men som sagt jeg er ikke en ørn til det, men det var bare hvad jeg faldt over

Nej, det gør der givetvis ikke - men hvilke kan jeg fjerne og hvilke kan jeg lade stå - det aner jeg ikke...

Som sagt er det du ser, det jeg kan - og en dag kan jeg nok overlade hjemmesidebygning til nogen der kan mere end jeg - jeg glæder mig, men det er altså ikke lige nu. Jeg har købt et hæfte på posthuset om CSS og det virkede ikke da jeg prøvede det, så jeg tænkte at mine dage som IT nørd er ovre :)

Tak for din feedback!

Mette

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:03

Hej Mette,

jeg så kun et problem på foredrag siden.

Jeg prøvede følgende, rettede td width til 660px fra 736px og slettede h1(markeret nedenfor),med blockqoute som parent.

<td width="660" valign="top" height="591" background="images/bottom2b.jpg">
<blockquote>
<h1 align="left">(*slet denne)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:20

Tak for forsøget, men det blev det faktisk værre af =/

Cellerne i tabellen er lavet i px så det passer med baggrundsbillederne, så det kan nok ikke være det der er galt. Det er ikke så alvorligt og forhåbentlig skal jeg ikke leve med det så længe :)

Mette

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:18

Jeg har ikke nogen løsning på problemet, men det er en meget kompliceret form for kodning der er

brugt. CSS er altså vejen frem, så kom nu bare tilbage til hæftet :)

En ting, jeg har bemærket. Du har den samme tekst i titlen uanset hvilken side man er på, det er ØV mht. SEO

Mvh.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:03

Ups! Ja og jeg har heller ikke fået lagt metatags ind på siderne - DET skal jeg sgi da lige ha' gjort - mange tak :)

Mette

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:17

jeg syn's designet virker kedeligt og gammeldags, og så kan jeg slet ikke forlige mig med den blå farve der er valgt,

den harmonerer ikke med de brune.

"giv dig en chance"   bør have en anden font -

hele hovedet bør fylde mindre  -

de 5 mm hvid i toppen er blot spild- det er en aut. margin der ikke er slettet.

det brune forløb i toppen er hakket og virker derfor amatøragtig - fremfor exclusivt

den hvide bagrund virker forstyrrende, den bør være en anelse gullig eller vanille, for ikke at distrahere (på min skærm - hvor der er meget hvidt udenom)

jeg syn's det er en om'er

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:27

hov undskyld - du var ikke ude efter kritik af designet ----- det var tekniske spgm..Tongue Tied

åbne i et nyt vindue: der er et menupunkt under (der hvor du indtaster url'en), hvor du kan vælge "_blank"

undersider der rykker sig.: Vælg egenskaber for hver underside, sæt margins til 0

Så kan jeg da hjælpe lidt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:09

Tak for dit svar. Jeg ved ikke lige hvor i koderne jeg skal sætte _blank ind - der er ikke mulighed for at vælge menuen for knappen og der er ikke den mulighed i knappens menu.

Kan ikke se nogen margins nogen steder der kan ændres til 0 =/

Jeg er ikke så stærk i det med at kode, så det er lidt for svært for mig når det ikke er detaljeret forklaret, men tak for forsøget :)

Mette

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)