Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter drømme, diskotek...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere.

Vi er to drenge der begge har stor erfaring fra vores gymnasie tid (det er ikke lang tid siden, for ens vedkomne er den først ved at slutte). En har stået for opbygningen af et festudvalg, og har skabt festudvalget et godt ry i hele københavn, for at lave superfede gymnasie fester. En har stor erfaring ingen for dj’ing, lyd og lys. Vi føler begge københavns natteliv mangler casual clubbing. Som man kan sige er skridtet højere end en bar. Der er alt for mange Member clubs i københavn, hvor du skal komme i Gucci. Det eneste du skal er at flashe dit dankort og dine mærkevarer. Vi tror der mangel på steder hvor du kommer afslappet og danser, drikker til billige priser og nyder en afslappet stemning. Derfor pusler vi meget med tanken om at åbne et diskotek. Vi har haft mange forskellige ideer og stødt på mange problemer. Det er selvfølgelig et problem at finde nogle ordenlige lokaler, da det er en stor del af en klubs succes. Dette kan dog klares med tid. En anden problem er at finde penge eller en investor. Hvad skal man bruge? Desuden skal man også have et lævnesbrev og en alkohol bevilling. Der efter kræver det at have medarbejdere, vagter og lave en god promotion for en sted. Er alle disse drømme og tanker helt ude? Er det svært at få levnedsbrev og alkohol bevilling? Hvor skal man starter for dette?
Håber i kan give os nogle svar, så vi kan tæmme vores drømme lidt.

Hilsen Anders Brammer & Christoffer Ceutz

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32

Hej!

Næringsbrev og alko. bevilling hos politiet. Der skal laves en del budgetter mv.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:43

Jeg ved godt hvor man skal få, og budgetter er også let nok. Det var egentlig bare sparring. Hvor skal man starter også videre...

Fra Farum
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:46

Hejsa,

Nu ved jeg ikke om det rent faktisk er et issue for jer (men det lyder lidt sådan :) ), men reglerne omkring alko. bevilling stiller vist nogle krav til alder.

Dengang jeg selv gik og legede med noget diskotekshalløj undersøgte min makker det. Mener det var min. 23 hvis man er uddannet indenfor restaurationsbranchen og ellers 25 år.

Jeg fik det forklaret som om, der "bare" skulle være én med, der levede op til alderskravet.

Bare lige et heads-up :)

mvh

Kasper

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:36

Jeg kan ikke hjælpe dig med det spurgte.

Men den dag du står der, og skal indrette. Der ringer du til mig så laver vi den fedeste indretning.

Indretter i lys og lidt andre fede accessories.

Held og lykke med det

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:28

Thumbs up..

Hvis I formår at starte en natklub, med de kriterier du skriver, som 'billig' sprut, afslappet stemning, så vil jeg være en regelmæssig gæst, uden tvivl.

Jeg kender personligt to rigtig gode DJ's, som har meget stor erfaring på området, og som ikke koster alverden. Nu ved jeg at de begge ønsker at ku være et fast sted, så hvis I gerne vil "slippe" for selv at sku stå for musikken og lyset, kan de varmt anbefales..
De gør meget ud af at lyset er programmeret specielt til stedet, og stemningen, og musikken er tilpasset efter hvilken stil I gerne vil køre natklubben på.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)