Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:01
Hej Tonny Der mangler noget logo eller din firma navn står meget småt. Top boksen er for stor. I din søgeboks står der _SEARCH_BOX Jeg tror du skal have navngivet dette felt. Håber at det hjælper.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 18:40

Mange tak for hjælpen er der ikke andre der har nogle meninger om siden

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 18:50

Hej med dig.

Det ville underbygge dine argumenter, hvis du tilføjer en referenceliste/udtalelser fra firmaer/private, du har arbejdet for.

Og så skal der en god gang korrekturlæsning til for at fjerne stave- og kommateringsfejl. Det skader troværdigheden :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:17

Hej Tonny,

Ting som firmadresse og cvr nr ville øge troværdigheden. Der står heller ikke noget om åbningstider, så det giver indtryk af en fritidsbeskæftigelse eller noget der måske ikke er så seriøst. Og som Lotte nævnte ville det være en rigtig god idé med nogle referencer.

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:07

Hej Tonny På http://www.tonnysmultiservice.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=4 er der rod i teksten, lav linieskift i stedet for den mærkelig tekstombrydning der er nu.

Jeg bliver altid lidt irriteret over ikke at måtte se emailen på den jeg skriver til, det er typisk nogle som jeg ikke får tillid til med det samme - så i stedet for den kontaktformular - eller måske sammen med, så skriv din email adresse, så jeg kan skrive til dig fra min egen Outlook.

Over din menu står der "Main menu" - hvorfor det? De fleste ved godt hvad en menu er, så væk med det! Jeg går ud fra at det store sort-grå felt i øverste højre hjørne er et søgefelt - men til hvad?

Et site med 5 sider og så lidt tekst som dit er det overkill at have et søgefelt - det skæmmer og man kan ikke se at det er et søgefelt. Desuden søgte jeg på rengøring og fejl en fejlmelding - det føjer kun spot til skade - væk med søgefeltet.

Du har en tom linie med et punktum på forsiden - det må være en fejl? Væk med det. Måske er den gule top lidt for stor, så den må gerne være mindre - på en laptop vil det være irriterende kun at kunne se den når man hopper rundt på siderne.

Hvor hører i til? Der er kun et nummer og ikke info om hvilket område i dækker - det mangler der for jeg bor i SKagen og mangler en rengøringsperson, men jeg går ikke ud fra at det er heroppe du huserer. Men i dag kan man jo tage sit fastnetnummer med sig overalt, så der er ingen garanti for at et 42-nummer er i det gamle 42 område.

Endelig ville jeg sætte billeder på, siden er lidt "tam" uden og det kan motivere at man ser nogle friske mennesker der vasker gulv eller hamre søm i :)

Held og lykke! Mette

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 06:24

Mange tak for kommentaren  jeg skal så på det når jeg er færdig med dagens job forsat god dag til jer alle

Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 11:24

Der har været lidt problemer ned mit cms script så det er blevet udskiftet med et andet smid lige en kommentar

www.tonnysmultiservice.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)