Godaften/nat Jeg har over et længere stykke tid overvejet at skrive en E-bog. Lige præcis emnet må jeg vende tilbage med senere, men kan fortælle at den nærmest fungere som en opslagsværk i hjemmet, end en bog man behøver at læse på engang. Den er meget pratisk rettet og giver gode råd til private. Indhold m.m. har jeg fået nedskrevet og jeg har fundet en eng. "forfatter" fra USA (www.elance.com) der kan skrive den "om" for mig for ca. 1000 USD. Herefter ønsker jeg selv at oversætte den, og ikke mindste afpasse den til det danske marked. Jeg forventer at den bliver cirka 80 sider. Jeg har egentlig gode muligheder i at få bogen oversat til mange andre sprog, meget billigt. Men bør jeg tage et land af gangen også koncentrere mig om dette? Hvis vi nu tager udgangspunkt i Danmark, forestiller jeg mig: Webshop der 100 % har fokus på salg af et stykke bog. Alm. og int. kort. Jeg er lidt i tvivl omkring om overstående er ok, om jeg også bør kunne levere den i trykt form. Jeg har omkring 50000 kr. til projektet + det løse og min egne mål med bogen føler jeg ikke rækker hel....hvis jeg brænder dem alle af på salg i Danmark kun. Håber i vil dele Jeres erfaringer og råd med mig.
|
Jeg er bare lige med på en lytter indtil videre.