Hej Aminoer Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med et spørgsmål! Jeg er under opstart af virksomhed (med 3 andre) og vi launcher allerede inden for de næste 2 uger! Sitet er implementeret på plads og de vigtige partnere er "indlogeret".. Da vi er fattigrøve ligesom de fleste andre som starter deres første virksomhed må vi gøre det vi kan selv for at få ting til at virke og gå som de skal, selvom vi nok i virkeligheden ikke er de bedste kandidater til opgaven (bestemt heller ikke de værste, vil jeg dog lige understrege).. Vi har et "hjørne" på sitet til fordel for en sms konkurrence. Der er dagspræmier, ugepræmier og en hovedpræmie hver måned! Problemet er bare at den ansvarlige for kodning af siden ikke har erfaring herom! Det jeg vil høre er: hvad kræver det af færdigheder at implementere det der skal til for at denne sms konkurrence? Vi er slet ikke nået til segmentet og jeg spørger ikke på vegne af den ansvarlige, men udelukkende for at vurdere om jeg skal ud at købe mig til denne kodning eller om det er muligt selv at gøre det? Nogen der har erfaring med dette? Jeg kan fortælle at vi er kunder hos onlinecity!
Mvh. Christian |
Hey Christian
Jeg kender ikke OnlineCitys men har rodet med et par andre udbyders kode til sms konkurrencer, og hvis I har en som er medium god til at kode, så burde det ikke være det store problem :)
Hilsen Torben