Hejsa Ved ikke, om det er rette sted, men jeg prøver. Har fremstillet en prototype af min idè, og haft den med hos en producent. Som han sagde om ideèn : Sjov tanke, lige ved hånden. sympatisk og interessant. Han har skrevet under på en hemmeligholdelsesaftale og ville gerne have lov at fremvise den til: forretningspartneren, salgsfolk og teknikere. Han ville vende tilbage om ca. 10-14 dage.. Er det normalt, at det tager så lang tid..Det er nu 10dage siden og har intet hørt. Han talte også om, om det evt. skulle være royality, eller om jeg ville sælge ideèn...Kan i ud fra det, have en fornemmelse af, om han overhovedet er interesseret? Den er indsendt til patentdirektoratet. Tænker på, om jeg bare skal offentliggøre den.. Hej fra Midtskogens
|
Nu er det svært at svare konkret på, når vi ikke ved, hvilket produkt, der er tale om...
Jeg synes umiddelbart ikke, at 14 dage er specielt lang tid, når produktet skal undersøges af både teknikere og salgsfolk.
Men det lyder da absolut som om han er interesseret. Har du prøvet at kontakte ham og spørge til status?
Held og lykke med det hele