Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogle virksomheder der tilbyder at sælge andre virksomheders produkter/ydelser, og hvad koster det evt. er det pr timeløn, eller pr solgt vare?

På forhånd tak...

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:02

Jeg leder oså efter et firma der vil sælge mine produkter/ydelser...

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:33

Jeg ved at der ligger i firma i Vordingborg som hedder noget i stil med transcom de har hvad jeg ved af solgt for tele2, viasat og mange andre lidt større firmaer. Hvad priserne er ved jeg intet om.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:48

Det kommer nok også an på hvilke varer du vil sælge. Det er jo ikke alt der egner sig til at blive solgt fra et callcenter.

Kender f.eks til en der har importeret caps som han vil sælge i tøjbutikker han har lavet en samarbejdsaftale med et firma der sælger ure til tøjbutikker som har flere kørende sælgere ansat de har nu også hans caps med rundt og så får de en %del af indtægten derfra. De kommer jo rundt alligevel:)

Så måske man sku samarbejde med et firma der har samme målgruppe;)    Igen det kommer an på hvilket produkt man har med at gøre:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)