Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til formmail

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg mangler en formmail, på en side jeg er ved at lave. Jeg har tidligere brugt en fra www.newbie.dk, som virkede ganske udemærket. Nu vil jeg gerne have en uden reklamer, men det er ok med et: 'Leveret af ...'

Siden ligger hos Surftown og de har deres egen formmail her: http://wiki.surftown.dk/index.php/Formmail. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget af det der skal copy pastes ind i script editoren?

Jeg ville foretrække noget der var ligeså nemt at bruge som Newbies, hvor jeg kan nøjes med at taste en email ind, et par tekstfelter og så ellers vælge skrifttype, farve og ramme - og derefter copy paste koden ind på siden.

Håber der er en der har en nem løsning til mig.

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:52

Hej Tina,

Lad mig anbefale rentacoder.com (engelsk site), som med få ord, kan beskrives som en "software auktion". De har vundet en del priser og er meget anerkendte. Der kan du oprette en auktion gratis og det er gratis at oprette sig, som bruger. Derefter vil der komme en masse programører og byde på din opgave. Programmørne der byder har ratings, du kan se hvilket land de er fra, du kan stille masser af "nybegynder" spørgsmål og meget andet.... Bemærk du ikke er tvunget til at vælge en person! Du har intet at miste. Det værste der kan ske er, at du vælger en dårlig programmør. Men så må man se på ratings og stille kontrol spørgsmål. Og det bedste er, at valutaen er $, så der er ekstra god grund til at handle nu...  ;o)

Jeg er selv ved at få udviklet en avanceret formular. På to dage er der 480 personer, der har set mit projekt og der er 25-30 personer, der har budt på mit projekt. Der er budt fra 85$ op til 2500$... Så er det op til mig at finde ham, jeg selv mener, kan klare opgaven. Jeg har før fået lavet to større projektor af dem. 

Hvis jeg var dig, vil jeg bede dem om at lave en formular, til din webside. Du skal gøre opmærksom på, at den skal være spam/robot sikker. Så kan de sørge for, at der kommer noget password på din formular, ligesom når du poster i hol.dk`s forum. Dette projekt burde kunne klares for max 500-600kr.

Spørg endelig løs.... (og nej, det er desværre ikke mig der ejer siden...   ;o)  )

Held og lykke...  

.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 22:15

Hej Selvstændig01,

Tak for svaret. Jeg ved der er en lign. side man kan bruge, hvis man vil have lavet et design. Det hedder vist design-outpost eller lign.

Til det jeg skal bruge har jeg ikke brug for noget der er lavet specielt til mig, men bare en helt simpel mailformular.

Er der nogen der har erfaring med Surftowns mailformular?

/ Tina

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 23:35

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:25

http://emailmeform.com/

- rigtig smart og simpel emailform. Har selv tidligere brugt den et par gange, og bruger den stadig på enkelte sider. Let at gå til:)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 18:21

Hej Jeppe,

Ja det ser faktisk ret nemt ud, lige præcis sådan en løsning jeg ledte efter.

/Tina

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:52

Ellers er der et script her uden reklamer, som du også bare kan sætte ind.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 19:37

Hej Martin,

Tak for dit svar. jeg fik den Jeppe foreslog til at virke lynhurtigt.

/ Tina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)