Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venture kapital

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Merle,

Sorry - my bad!

Der var ikke angivet noget beløb, så dit link er helt berettiget.
Jeg antog bare (forkert), at hvis man omsætter mellem 25 og 250 mil. kr. så er det min erfaring, at man kender venture finansieringsmulighederne.

Hek: Jeg blev lidt forvirret af, at du spurgte til fortrolighedsforhold, når I allerede er igang med en større omsætning.

Undskylder igen,
Aleksander

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:15

Hej Aleksander,

Vi har ikke den omsætning endnu. Men med den finansiering vi søger, nu vil vores omsætning komme tæt på inden for 2 år. Vi har derfor allerede nu øje for "anden" runde kapitaltilførsel.

Hek

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:49

Hej Henrik,

Du er meget velkommen inde hos Vidensbanken, hvor vi i første omgang ser på din ide, derefter vurdere vi den og bedømmer om den er egnet til Venturekapital. Hvis den er det, så lægger vi den i vores database, og arbejder med at finde en investor til dig.

Det er utroligt nemt. Du går ind på vores hjemmeside www.vidensbanken.com og direkte ind i vores kundesystem og opretter dig. Det tager kun 10 min at komme igang.

Til orientering kan jeg nævne, at vi arbejder med projekter der skal have tilført mellem 500.000-2.000.000 DKK

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:08

Hvad koster en sådan service? Jeg kan se at investeringsportalen tager mellem 25.000 - 100.000 kr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:01

Hej,

Nu forholder det sig lidt anderledes end det du giver udtryk for. Jeg tager mig ikke betalt såfremt der ikke opnås tilstrækkelig kapital til projektet!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)