Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange opkald i timen ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der kan give mig et bud på hvor mange opkald i timen der er normalt for telemarketing. Det er opkald der er opfølgning på et salgsbrev, og omhandler en tilmelding til en rabat-ordning. Jeg ved at timeprisen ligger på 250kr og opefter, men antallet af opkald kunne være interessant for at udregne stykprisen.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:07

mon ikke der går ca 20 opkald på timen

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:57

Et sted imellem 200-300 opkald om dagen. Hvor mange man så får fat i kan selvfølgelig svinge...

Må vi se brevet ? :-)

Mvh. Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Jeg må melde mig i den lave ende. Når vi selv laver telemarketing for egne produkter går der cirka 10minutter for hvert af de emner, der tager telefonen. Altså 6 opkald per time + en håndfuld der ikke tager telefonen. Mon ikke det afhænger helt af hvad man sælger.

3 minutter per opkald er ikke meget til at få fat i den rigtige person, forklarer konceptet og aftale handlingsplan samt taste aftalen ind i CRM'et.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:29

Hej

som sagt afhænger det af kompleksiteten og om man har direkte numre på folk.

Opfølgning på salgsbrev lyder ikke som det aller hurtigste, så en 10-20 stk. i timen kunne være mit bud...

Tror det maksimale jeg har lavet på 8 timer har været 250 stk. men det var også bare en bekræftigelse af adresse og kontatperson.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)