Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger investorer til spændende projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 gutter hvor den ene arbejder indenfor it-sektoren, og den anden har en baggrund indenfor social og sundhedssektoren, med 6 år som mellemleder på sit cv. Det er ud fra hans problemstillinger i hans stilling som mellemleder, samt min viden fra it branchen der gør, at vi mener vi har et koncept der kan udkonkurrere eksisterende vikarbureauer indenfor social og sundhedssektoren.

Vi har desværre ikke selv kapital til at finansiere projektet, og søger derfor samarbejdspartere som kan se en ide i at investere i vores projekt.

Vi anslår at for at få realiseret konceptet, og samtidig have råd til indkøring af projektet, før det giver afkast. Skal der bruges ca. 600.000 kr..

Vi har et færdigudviklet koncept, indhentet tilbud fra Edb-firmaer omkring en programmeringspris, lavet budgetter, undersøgt markedet og er klar til at iværksætte vores ide.

Hvis der er nogle der er villige til at investere i et sådant projekt, og have lyst til at vide mere. Så send venligst en mail på mc261277@yahoo.dk

Eller hvis der er nogle der evt. ved, hvor man kan søge om hjælp til at rejse den form for kapital, så vil vi meget gerne høre om dette.

Kun Seriøse henvendelser ønskes.

(mit første indlæg herinde, så håber det opfylder diverse betingelser, og at det er i det rigtige forum jeg har fremlagt det)

Med venlig hilsen

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:29

Hej,

I er velkommen til at ligge jeres projekt ind på min side ganske gratis, blot i opfylder de krav vi har skitseret under "betingelser".

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:22

hvad skal pengene bruges til, IT-løsning eller mellemfinansiering af vikarer til I får betaling?

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:40

Det er til it løsningen, med en buffer til uforudsete omkostninger som udgangspunkt. Det skal siges at konceptet åbner op for forskellige strategier, og i den forbindelse vil vi afholde et personligt møde med investoreren, og tage den eller dem med på råd, så vi sammen kan nå frem til hvilken en af strategierne vi vælger. Den endegyldige pris, afhænger af hvilken en af strategierne der bliver valgt. Vi mener dog at de 600.000 kr. skulle være max, uanset hvilken af modellerne vi vælger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)