Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for internettet!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ÆLSKER simpelthen Sys Bjerres sang om kærestens lejlighed der er lidt brændt ned - men uden internettet var der aldrig sket det at der er kommet modsvar - ikke bare Mattias Lysgaard som claimer at være ham hun synger om har lavet en sang, men Malene har angiveligt også - og for at det ikke skal være løgn, så har KATTEN også lavet en sang. Hvis i ikke har hørt om dem endnu, så kan i finde både Mattias' Malenesang, kattens sang og Malenes egen sang på youtube - fantastisk - dejligt grin på en regnvåd fredag!

God weekend

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:19

Ja, det var den jeg fandt da JEG googlede det - sjovt fundet på! :-)

Mette

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:45

Hvordan kan i elske det nummer?! Det er da ganske forfærdelig!

Vi har en på kontoret som insisterede på at høre ol radio (mens det nu engang stod på) på p3. Efter 2 uger med den sang 5 gange om dagen har jeg fået opbygget ikke så lidt af et had til den!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:15

Den er nem at synge med på, har et godt beat og de fleste af os har nok oplevet at blive fucket med så vi drømte om at tage en grusom hævn....den skal bare synges i vilden sky med volumeknappen i bund - det er god værkstedshumor!

Mette

Disclaimer: Undertegnede har ingen ønsker om at brænde nogens lejlighed ned eller ødelægge deres x-boks eller på anden måde tage hævn.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 15:51

MetteSkagen:

Jeg ÆLSKER simpelthen Sys Bjerres sang om kærestens lejlighed der er lidt brændt ned - men uden internettet var der aldrig sket det at der er kommet modsvar - ikke bare Mattias Lysgaard som claimer at være ham hun synger om har lavet en sang, men Malene har angiveligt også - og for at det ikke skal være løgn, så har KATTEN også lavet en sang. Hvis i ikke har hørt om dem endnu, så kan i finde både Mattias' Malenesang, kattens sang og Malenes egen sang på youtube - fantastisk - dejligt grin på en regnvåd fredag!

God weekend

Kan du ikke lige smide nogle links til de 3 du nævner

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:26
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:45
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:03

Super kreativt af Mattias Lysgaard - som også er blevet belønnet med 750.000 hits på sin video på youtube. Derefter går der bare lidt dårlig genudsendelse over konceptet.

Men tak for indlægget Mette. Det var skyld i, at jeg for første gang fik hørt Malene-sangen, så jeg nu for alvor kan tale med, når folk taler om den.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)