Hej, Vi er 2 brødre som gerne vil udvide noget af vores tøj. Vi laver har lavet brudekjoler, selskabskjoler, cocktail kjoler til kvinder i over 30 år – i 10 år har vi også lavet herre jakkesæt det gik vi lidt væk fra i noget tid, men da det var en stor succes har vi tænkt os at bring det på banen igen senere i år. Det vi nu gerne vil er at sælge vores selskabskjoler og cocktail kjoler i Danmark og andre lande. Jeg har selv tænkt meget på hvordan vi skal starte, men jeg kan ikke finde noget om det på nettet. Man kan selvfølelig tage til ciff messen, men vi vil gerne i gang inden da. Derfor tænke jeg, her inde på denne side må der være nogle som har meget mere erfaring en jeg. Jeg vil høre om der er nogle der ved hvordan man skal starte/sælge sit tøj engros: Skal jeg have sælger? Hvis ja, hvor får man dem fra? Skal jeg selv sælge det? Hvis ja, hvordan skal jeg så starte med det og ikke mindst hvordan skal jeg gør det? Er der nogle agents/ rep./ importers/ distributors i Danmark? Vi vil nemlig gerne udvide vores salg til mange lande og ikke kun Danmark. Så hvis der er nogle der ved noget om det, eller har erfaret noget, eller noget helt 3. så skriv endelig.
Håber meget på at få en masse respons på mit indlæg, på forhånd tak. Med Venlig Hilsen En af brødrene, HFK-Hesam |
Hej alt efter hvor stort budget i har ville jeg forsøge at finde en agent. Ved fra mange tøjfirmaer at hvis de skal ind på et nyt marked ex. sverige el tyskland så prøver mand at finde en dygtig agent fra det givne land.
Der må også kunne findes nogen danske ageter.
Men lige umiddelbart ville jeg starte med selv at køre rundt til brude butikker eller hvem der nu kunne være målgruppen og sige hej vi har et kanon produkt her var det noget vi ku få lov at vise. På den måde får i også feedback fra dem der er direkte i kontakt med forbrugeren hva sir de til det??? er der noget de blir ovenud begejstret for, er der noget de mener er helt hen i vejret er der måske noget der kan blive rigtigt godt ved hjælp af et par småjusteringer....
På den måde kan det også være i kommer i en god snak med nogen som ved lidt fra nogen af deres andre leverandører ang agenter eller andre nyttige ting... det er jo bare at lægge kortene på bordet og fortælle man er helt ny startet:)