Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne en bar/natklub

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en mand på 18 år, går på 2. år på Handelsskolen i helsingør. En ven og jeg har udarbejdet og tænkt i et års tid, en forretningsplan for en bar natklub som skal ligge i hornbæk. Vi havde tænkt os at låne torsdag og fredag. hveranden uge. på en bar som allerede findes. de har ikke åben de dage, og heller ikke for den samme målgruppe vi har tænkt os. tror i det kan lade sig gøre. vores idegrundlag er at få noget til alle de unge i hornbæk og omegn. der er meget hærværk i hornbæk, da de unge mennesker går og keder sig og ikke har et sted at være. så vi fik den ide.

Da vores kapital ikke er i top andet end de penge vi får i børneopsparing her om snart. Men vi tænkte om det er muligt på en måde at snakke med en konsulent gratis. Da også vores erfaring inde for at starte noget nyt ikke er så stor andet end det vi sidder og lære i vores skolebøger. så vi har brug for al den rådgivning vi kan få.

M.v.h Daniel Hansen

Ps. håber i vil tage det seriøst

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:39

Det lyder da som en rigtig god idé. Hvis I har tid, er der mulighed for masser af gratis rådgivning på Iværksættermessen her i den kommende weekend. Http://ivaerk.dk.

Ellers kan I kontakte jeres lokale start-vækstrågiver: http://www.startvaekst.dk/

Vedrørende det økonomiske overblik, er I også velkomne til et af mine informationsmøder, næste gang er den 29. september.

Tilmeldt 11. Sep 08
Skrevet kl. 23:50

Tak skal du havde, snakker med min ven om det i weekenden. De møder du holder er der mulighed for at snakke med dig personligt eller er det et fordrag?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:54

Anette har allerede smidt nogle gode links til steder, hvor I kan få noget hjælp til det organisatoriske/økonomiske/praktiske.

Som jeg ser det, vil I nok have behov for noget input fra en, der allerede har noget kendskab til, hvordan man driver en bar eller natklub. Selvom I kan leje jer ind i eksisterende lokaler og derfor ikke behøver at starte fra bunden med indretning og den slags, vil der nok være en lang række udfordringer, hvor en fagmand kan hjælpe jer udenom at begå de værste begynderfejl.

Måske kan I tale grundigt med ejeren af stedet, som I vil leje, eller måske kender I nogen, der kender nogen, som arbejder som bartender.

Når kapitalen ikke er så stor, kan det være, at I ligefrem skal overveje at få en med lidt branchekendskab med indover som partner?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:59

Det meste foregår som oplæg og spørgsmål/svar mens alle hører på det, og der vil være mange relevante oplysninger for jer også i den del. Men send mig en e-mail, hvis I kan komme en af de datoer, der er infomøde, så kan vi finde ud af et eller andet.

Tilmeldt 11. Sep 08
Skrevet kl. 00:03
Tilmeldt 11. Sep 08
Skrevet kl. 00:05

ja, det er nok en god ide, nu må vi bare samle alt det information vi kan få. kan godt være vi skulle overveje det med endnu en partner. tak

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:21

Daniel, så skal i vist sørge for at jeres partner er over 25 år gammel, det er vist minimumsalderen for at få en alkoholbevilling.

men udover det held og lykke med projektet 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:52

Hej Daniel,

I skal dog lige huske på at det måske er en god ide at lave en fast kontrakt med ejeren af baren, så han/hun ikke bare kan overtage jeres torsdags/fredags koncept hvis det går godt.

Og som det nævnes af andre så sørg for at få en ind over der kender til drift af en bar/diskotek. Der er mere at administrere end at huske at købe røde sodavand og jägermeister. :)

God fornøjelse med projektet og husk at meld tilbage hvordan det går.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 08:30

Michael Poulsen:

Der er mere at administrere end at huske at købe røde sodavand og jägermeister. :)

Drikker man jägermeister på en natklub i vore dage - uhyggeligt (*ryster og får kuldegysninger*) Tongue Tied

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)