Hej. Jeg er en mand på 18 år, går på 2. år på Handelsskolen i helsingør. En ven og jeg har udarbejdet og tænkt i et års tid, en forretningsplan for en bar natklub som skal ligge i hornbæk. Vi havde tænkt os at låne torsdag og fredag. hveranden uge. på en bar som allerede findes. de har ikke åben de dage, og heller ikke for den samme målgruppe vi har tænkt os. tror i det kan lade sig gøre. vores idegrundlag er at få noget til alle de unge i hornbæk og omegn. der er meget hærværk i hornbæk, da de unge mennesker går og keder sig og ikke har et sted at være. så vi fik den ide. Da vores kapital ikke er i top andet end de penge vi får i børneopsparing her om snart. Men vi tænkte om det er muligt på en måde at snakke med en konsulent gratis. Da også vores erfaring inde for at starte noget nyt ikke er så stor andet end det vi sidder og lære i vores skolebøger. så vi har brug for al den rådgivning vi kan få. M.v.h Daniel Hansen Ps. håber i vil tage det seriøst |
Det lyder da som en rigtig god idé. Hvis I har tid, er der mulighed for masser af gratis rådgivning på Iværksættermessen her i den kommende weekend. Http://ivaerk.dk.
Ellers kan I kontakte jeres lokale start-vækstrågiver: http://www.startvaekst.dk/
Vedrørende det økonomiske overblik, er I også velkomne til et af mine informationsmøder, næste gang er den 29. september.