Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hård kritik søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har fornylig fået nyt design på http://www.petsupply.dk , og er ved at rette siden ind så den bliver så brugervenlig så muligt.

Har drevet siden i 1½ år. konvertering ligger omkring 1%

hvad synes du om?

Brugervenlighed?

Design?

Forstår man hvad siden drejer sig om?

Tryghed?

andet?

På forhånd tak:)

Mvh joachim

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:30

Hej Joachim,

Det første jeg lagde mærke til var, at jeg forventede nogle andre varer udfra domænenavnet - og derfor blev skuffet! Bare for at være ordkløver vil jeg påstå at fisk ikke er kæledyr, men hobbydyr!

Baggrundsbilledet i headeren er meget grumset. (guldfisk + hav) Hvis det er meningen at der skal virke kunstnerisk og drømmende, så skal det passe til resten af designet og det gør det ikke.

Varebilleder og priser/tekst følges ikke ad. Afstanden er forskellig og det er forvirrende at se på. Jeg synes at du under billedet skal skrive et varenavn også. Eksempelvis er det umuligt at læse varenavnet på de små mørkeblå æsker, som der er flere billeder af.

Når man klikker på en vare er der nogen steder en del engelsk tekst i beskrivelserne af varerne.

Du skriver Fast fragtpris 70,- uanset ordrestørrelse! * hvor er resten af teksten, der forklarer hvad stjernen betyder. Det må være dyrt at sende 10 akvarier, helt sikkert dyrere end 70 kr!

Du modtager mange slags betalingskort og det er rigtig godt, desværre skulle jeg scrolle ned for at se det. Prøv at placere det så det er noget at det første man ser.

Bestilling lader til at være rigtig nemt faktisk, man behøver ikke at oprette sig som ny kunde hvilket er et stort plus. Det er nemt at se hvor meget man skal betale i porto også. Man kan også med det samme se at man skal igennem 4 trin for at bestille. Godt!

Jeg synes at siden ser meget amatøragtig ud, selvom du adskiller dig fra mange amatører ved at have cvr. nr, adresse synlig, betalingskort og faktisk masser af info, når først man får klikket sig rundt. Det er desværre designet der trækker meget ned efter min mening.

Har du læst Thorborgs http://www.e-pusher.dk/ ?

Håber du kan bruge det til noget

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 02:08

ja JA

du har selv bedt om det

de der pile til sidst i teksten ved menuerne skal væk

forsiden al for rodet med billeder

tekst alt for stor på forsiden

pludselig er der 2 knapper midt på siden, mærkeligt

de blå farver harmonere ikke med hinanden

menufarven vandret passer ikke til de andre farver på siden

undersiderne er rimelige, dog ser den første halvdel pæn ud, men så pludselig er det som om du ikke gad mere, og bare smid resten ind med en skovl

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 02:20

astroman:

undersiderne er rimelige, dog ser den første halvdel pæn ud, men så pludselig er det som om du ikke gad mere, og bare smid resten ind med en skovl

Som du dog kan sige det, Astroman! Big Smile

Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 09:36

Hej tina og tak for kritikken

Navnet vil jeg ikke pille ved. Kan godt se det er vildledende, folk kender mig som Petsupply, så det...

kæledyr er vel også hobbydyr :P

Har ændret baggrundsbilledet, har heller aldrig selv været tilfreds med det, så hvad synes du om det nye.

Har ændret lidt, så der er tekst under billederne på forsiden. Engelske tekster bliver rettet til henad vejen. Det er et ret stort arbejde, da jeg pt ligger omkring 2000 varenumre..

Godt se med fast fragt!! er ændret:)

Mht til betalingskort smadrer det designet hvis de hænger andre steder på siden, men kan være man skal lege lidt mere med det.

Har læst epusher.. god bog!

Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 09:40

Hej astroman,

Pile er ved at blive ændret/fjernet. skal lige lege lidt med det.

Forsiden er ryddet op

Tekst ændret

Knapper på forsiden er fjernet, har stirret mig så blind på siden at jeg slet ikke lagde mærke til dem

Synes farverne passer bedre sammen nu, med ny baggrundsbillede

Undersider er work in progress

Men tak for kritikken:)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 10:25

JAMEN JAMEN det er jo en hel anden side, forsæt det gode arbejde , nu ser den meget mere indbydende ud  flot

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 11:21

Jeg synes også det har hjulpet en hel del.

Har du mulighed for at ændre i baggrunden på varebillederne, så du får samme størrelse og dermed samme afstand?

Jeg har lige kigget på dine leveringstider, da der ikke står noget på forsiden. Du nævner alle de specielle ting først med lang leveringstid, og nederst står der så almindelige varer 2-7 dages levering. Jeg synes der skal byttes om på rækkefølgen.

Har du overvejet at tilmelde dig e-mærket?

Da du tager imod mange slags betalingskort, må du være godkendt af pbs. Jeg har set flere webshops med logo fra pbs på forsiden, placeret sammen med betalingskortene. Har du prøvet at rykke kategorien op over varegruppen?

/ Tina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)