Er der nogen her inde som har brugt/gjort erfaringer med sammen køb at transport.? |
Beklager - forstår ikke rigtig hvad du skriver.
Beklager - forstår ikke rigtig hvad du skriver. |
|
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Jeg tænkte generelt logistik om nogle havde forhandlet priser eller andet, ved at slå sig flere sammen. Alle erfaringer er velkommende uanset om vi taler kurer service, stykgods, contaninerfragt, om det er indland eller udland.
|
Hej,
|
Det tyder på at du vil lave en hjemmeside/Portal som omhandler transport. Jeg kan kommemed noget. Men jeg er udannet speditør. Så derfor fik du et svar. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Jeg har ikke nogle konkrete planer om at lave portal eller hjemmeside. Tanken strejefede mog dog, da jeg skrev tideligere. men mest var jeg intr. i om der er nogle her på amino som har gjort sig erfaringer med at slå deres transport/fragt sammen. For nogle år siden havde jeg en virksomhed, hvor jeg handlede med forskellige danske vongmænd. Jeg spurgte mine nabo virksomheder hvad de brugte og fandt så et firma som ville kører for os alle tre til under 25% af hvad den af os med de bedste priser allerede gav. Så vi sparede alle over 75% og havde en glad vogn mand. Nu tænkte jeg barer at der må være rigtig mange der sidder med alt for dyre aftaler, men ikke har nok volume til at få de "rigtige" priser, og måke kunne man forhandle noget fælles rabat. Kun en ide, men har nogle af jer erfaringer, så lad os høre. Syntes du om ideen så skriv også. |
Hvor store mængder drejer det sig om? |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Jeg tænker ikke på nogen bestemt mængde.
Kort og godt tænker jeg at hvis vi var mange der lagde vores ordre samme sted kunne vi opnå nogle store rabatter. Fex. jeg sende måske noget express til udlandet gennemsnitlig 1 gang pr. md. og det koster kassen. kurer firmaerne syntes ikke jeg er en særlig spændende kunde med ca. 12 årlige forsendelser. lad os så sige at vi var 50 små virksomheder som sende 1 pakke gennemsnitlig pr. md. så taler vi pludeselig om 600 forsendelser årligt. nu er det måske meget sjovere for ups,dhl,tnt osv at give en god pris hvis alle lægger dres bestillinger samme sted. Det samme kunne gøres med palle/pakke transport i DK. Styk og container godsimport osv. osv.
|
om du har en eller fler forsendeleser om er det samme service hos os. men kig på www.iks-dan.dk og se om vi ikke kan gi dig en god pris på din næste transport mvh. benny iks danmark 70 225 233 |