Din mening om det nye site
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-09-2008 kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvad synes du om www.infashioncph.com ?
Det er primært rettet mod vores udenlandske samarbejdspartnere. Nogle inputs til, hvordan den bliver bedre? Er der nogle mangler?
Vi skal også snart have lavet et dansk site til vores danske kunder. Har I nogen idéer hertil?
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Lykkebjerg
Skrevet
10-09-2008 kl. 05:15
Svar
Flot og stilren side.
Jeg synes bare at logo er for stort. Det gør at man skal scrolle formeget på siden.
Hvad er den udviklet i ? Færdig software eller egen programering.
Svar
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-09-2008 kl. 08:17
Svar
Hej
Designet passer meget godt til branchen, men logoet er alt for stort og virker meget hjemmelavet og jeres billede materiale minder om noget der er taget fra nettet da ingen af dem passer stilmæssigt sammen, det virker vildt useriøst.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-09-2008 kl. 21:46
Svar
Tak den respons, der er kommet indtil videre. Det er en af mine venner, der har lavet siden, så vidt jeg ved med joomla .
Angående logo og det med, at det er hjemmelavet. Så må jeg sige, at det er lavet af en grafikker og var ret dyrt.
Billederne er af produkter vi sælger. Jeg kan ikke rigtig se, at de ikke passer sammen stilmæssigt?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-09-2008 kl. 21:48
Svar
Forresten tak for at I gjorde opmærksomme på logoet mht. størrelsen, da vi lige har lanceret den nye hjemmeside , har jeg kun nået at se den på en stor skærm, hvor man ikke behøvede at scrolle.
Svar