Hej Jeg hedder tinna og driver www.dameshop.dk vi forhandler lækkert modetøj tøj til kvinder vores kundegruppe er ca 20-40 år. Nu til spørgsmålet er vores navn dameshop.dk godt,dårligt, måske kedeligt hvad synes du ??? Eventuelt forslag til andet navn Synes selv det lyder lidt kedeligt, men synes at der er svært hvad man skal kalde det, håber på lidt hjælp om man skal beholde navnet dameshop.dk eller ej
Vh Tinna
|
Hej Tinna,
Hvis i har mange kunder som kender jer på navnet, er det måske dumt at skifte det..
Men umiddelbart var det nok ikke et navn jeg ville vælge.
Jeg er kvinde på 30 så er i din målgruppe og kunne sagtens købe tøj fra din i øvrigt rigtig flotte shop!
Men jeg føler mig ikke som en "dame".. synes "dame" får mig til at tænke på lidt ældre mennesker, men måske er det bare mig, der har komplekser over min alder hihi..
Så jeg synes at noget der lyder lidt mere eksklusivt/lækkert ville passe bedre til dine produkter og din webshop.
Men jeg kan nu ikke lige komme på et bedre navn
PS. Søgte faktisk på octopus forleden dag for at finde et bælte, men tror ikke jeg kom ind på din webshop.. måske du mangler det som søgeord?