Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hjælp! Hjælp!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hedder tinna og driver www.dameshop.dk vi forhandler lækkert modetøj tøj til kvinder vores kundegruppe er ca 20-40 år.  Nu til spørgsmålet er vores navn dameshop.dk  godt,dårligt, måske kedeligt hvad synes du ???

Eventuelt forslag til andet navn Idea

Synes selv det lyder lidt kedeligt, men synes at der er svært hvad man skal kalde det, håber på lidt hjælp om man skal beholde navnet dameshop.dk eller ejHuh?

Vh Tinna

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:36

Hej Tinna,

Hvis i har mange kunder som kender jer på navnet, er det måske dumt at skifte det..

Men umiddelbart var det nok ikke et navn jeg ville vælge.
Jeg er kvinde på 30 så er i din målgruppe og kunne sagtens købe tøj fra din i øvrigt rigtig flotte shop!
Men jeg føler mig ikke som en "dame".. synes "dame" får mig til at tænke på lidt ældre mennesker, men måske er det bare mig, der har komplekser over min alder hihi..

Så jeg synes at noget der lyder lidt mere eksklusivt/lækkert ville passe bedre til dine produkter og din webshop.

Men jeg kan nu ikke lige komme på et bedre navn

PS. Søgte faktisk på octopus forleden dag for at finde et bælte, men tror ikke jeg kom ind på din webshop.. måske du mangler det som søgeord?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 18:48

Nu er kjoler ikke lige det jeg excellere i til dagligt, men jeg syntes da det er et godt domæne da du jo sælger til "damer" og dit design komplimenter jo navnet ganske vel. Måske en kvinde på 20 år heller vil kaldes en pige eller tøs end en dame, det ved jeg ikke, det har jo også meget med din nøjagtige målgruppe at gøre. De billeder du har på sitet ser til mig ud som om at det er for "damer"....men det er altså Rasmus Klump som taler her :-) 

Eneste  kommentar er

1. opdater copyright 2007 til 2008... 

2. Fjern de blomster du har i baggrunden, eller lav dem i en pæn grå farve som ikke skære igennem så meget

Eeen ting er sikkert, lad være med at gå i panik nu, keep a cool head, spørg dine kunder, dine venner og veninder hvad de syntes før du nu fare ud og skifter navn.

Mvh

Peter

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:34

er der overenstemmelse mellem navnet og målgruppen?

lav evt. brugerundersøgelse via sitet hvor du spørger de besøgende om de identificerer sig mest som kvinde, quinde, dame, kone, single, pige, mor (det var de betegnelser jeg lige kunne komme på) se også om der er en sammenhæng mellem dem der svarer og hvilket produkt de har købt.

prøv så evt. at sammenligne den med en undersøgelse fra kvinder der endnu ikke er dine kunder (lav evt. en aminotråd - eller måske morgendagensheltinder) og se hvad de identificerer sig som. På den baggrund kan du så vurdere om dine handlingstiltag.

Det er altid en afvejning om du skal søge ar få flere kunder eller om du skal øge din kundeandel (dvs. din andel af det samlede forbrug kunden har på "dame" produkter)

Som udgangspunkt er det billigere at øge kundeandelen, men det kan godt være du er nødt til samtidig at øge antal af kunder.

Har du spørgsmål er du velkommen til at sende mig en mail :-)

Dbh

Jesper
www.yni.dk

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:40

Hej Tinna!

Jeg er som udgangspunkt enige i flere af de foregående besvarelser. Det er en god idé ikke at handle forhastet. Jeg tror, som YNI også forslår, det er vigtigt at du bruger lidt energi på at undersøge hvad dine kunder synes inden du skifter hest..

Jeg synes jo du skulle medtænke muligheden for at benytte sms som værktøj i din forretning (øge kundeandel). Du kan også bruge det til at spørge dine kunder om hvad de synes om dit navn, sammenhængskraft, kundeservice osv..

Hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne ved brug at SMS, er du naturligvis velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen 
Mads

Tilmeldt 20. Dec 07
Skrevet kl. 17:22

Hej alle sammen

Tak fordi i har taget jer tid til at svare på mine spørgsmål.

Hvis der skulle være nogle andre med kommentar,så er de velkommen.

Vh Tinna  Big Smile

Tilmeldt 20. Dec 07
Skrevet kl. 23:33
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:12

hej

det er da noget af et skift fra dame til smart.... umideltbart vil jeg sige de næsten er modsætninger.

men det er sjældent folk gerne vil være ældre, hellere yngre og trendy, så sikkert et ok valg.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:29

Hej Tinna,

Nu skal du huske at sætte en viderestilling op fra dameshop til smarttrend, så du kun har en version af din butik på nettet. Det skal være en såkaldt 301 redirect, som fortæller søgemaskinerne, at din shop permanent har skiftet URL.

Du har ikke lyst til at have to versioner af den samme shop liggende på to forskellige adresser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)