Hej Hvor køber man domænenavn - det skal både være et .com og et .dk - og hvad koster det? Med Venlig Hilsen Jesper |
Det kan du hos
Hej Hvor køber man domænenavn - det skal både være et .com og et .dk - og hvad koster det? Med Venlig Hilsen Jesper |
Det kan du hos
|
Jeg kan se at der er flere forskellige udbydere - er det det samme produkt du får uanset hvor du køber?..og spiller det nogen rolle hvor jeg køber det, når der skal ligge en webshop på den - mht. sikkerhed eller lignende? |
Nej, det har ingen betydning hvor du køber det, udover prisen, den kan variere fra udbyder til udbyder |
Jeg ville købe .com hos www.godaddy.com
Det virker godt der, og så er .com domænerne meget billige... |
Husk for at kunne ligge en hjemmeside op på domænet så kræver det et webhotel også. Skriv en email til mig så snakker vi om hvad du har brug for og finder en favorabel pris |
|
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Lige netop GoDaddy er der noget uro omkring, da de har hævet priserne i flere omgange på det seneste. Men det er stadig relativt billigt. Især pga. den lave dollarkurs :) Men de har også en uhensigtsmæssig transfer-politik. Hvis du har ændret i dine kontaktdata, kan du tidligst lave en transfer 60 dage senere. Ofte vil folk lave en rettelse af emailadressen før en transfer, da den ikke længere er den aktuelle, og så ender man med at være låst til GoDaddy i 60 dage. Det er absolut ikke hensigtsmæssigt Der er ved at blive kigget på, om de må fortsætte denne politik. |