Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvilvsomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Aminoer

Jeg driver en side med masser af aktivitet samt spil til fornøjelse for mine brugere.

Ind i mellem loader siden og nogle banner kan vises.

Jeg oprettede mig hos Partnerads.com - men næsten de fleste gav kun 10 øre pr klik mine brugere trykkede.

Så kiggede jeg inde på partnerprogrammer.dk og fandt Nordicads.com er det de samme som partnerads med det sidste "ads" på?

Jeg vil helst ikke oprette mig derinde hvis det bare er de samme ringe priser derinde også.

Har nogle af jer erfarring med Nordicads.com og har nogle af jer positiv kommentar for Partnerads så skriv endelig.

Heysa..

ser frem til nogle gode svar

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:55

Hej

Partner-ads har ikke noget med Nordicads.com at gøre. Vi kender dem ikke.

Partnerprogrammer i Partner-ads, som kun giver pr. klik, giver minimum 0,20 kr. pr. klik. Derudover har vi partnerprogrammer der giver pr. tilmelding og for salg (nogle af disse giver så også et beløb pr. klik).

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads
AdViva ApS

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:00
Euroads.dk har nogle gange nogle klik programmer som giver over en 1 pr klik. Men jeg vil nok ikke lave min foretning på klik. Det som giver mest er leeds. Grunden til at klik ikke giver så meget er at der er formeget snyd med klik. Alle leverandører er altid op og ringe hvis du har mange klik da det kan være snyd.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Som nævnt er det bedre at gå efter leads og programmer hvor du får en procentdel af købet. Du skal sørge for at bruge reklamer som rammer din hjemmesides målgruppe. Så skal du nok lave flere penge på det end på kliks.

I mit arbejde som affiliate manager har jeg endnu ikke arbejde med et klik program netop pga det er let at snyde, men jeg kan se at det er mere udbredt i Danmark end England/USA hvor jeg håndteret programmer.

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:43

Vi har pt. ikke fået udbetalt et tilgodehavende hos Nordicads. De har ikke svaret på de sidste gentagne rykkere på mail.

Nordicads har intet telefonnummer på deres hjemmeside, og i CVR er de listet som en ophørt enkeltmandsvirksomhed.

Kør ingen kampagner igennem Nordicads, i kan ikke være sikre på at få jeres penge.

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:16

Vi har fået vores penge fra Nordic Ads nu (med et par måneders forsinkelse). Er der andre der har positive eller negative erfaringer med netværket?

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:38

Har brugt Nordic Ads før i tiden. Udemærket netværk. Deres CVR står på siden og findes i CVR registeret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)